استاندار گیلان

رتبه دوم گیلان در کاهش تلفات جاده‌ای مرهون تلاش مجموعه انتظامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، محمدعلی نجفی در این دیدار به نیروی انتظامی گیلان با تبریک سال نو به مجموعه نیری انتظامی، از مدیریت خوب و تلاش مجدانه تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمدعلی نجفی در این دیدار به نیروی انتظامی گیلان با تبریک سال نو به مجموعه نیری انتظامی، از مدیریت خوب و تلاش مجدانه تشکر کرد.

najafiوی در بحران برف اخیر تقدیر و تشکر کرد و افزود: حضور بی‌بدیل پلیس در هر برهه از زمان موجب شده که مردم در همه حال پلیس را یار و یاور خود بدانند.

استاندار گیلان با بیان اینکه با تلاش و کوشش شبانه روزی پلیس، امنیت در استان در حد مطلوبی‌است، گفت: پلیس در عمل بسیار کم توقع و بی‌ادعا بوده به طوریکه فرهنگ جهادی در مجموعه پلیس به عینه دیده می‌شود.

نجفی، گیلانیان را مردمی مهمان نواز و با فرهنگ توصیف کرد و افزود: طبیعت  زیبا همراه با امنیت و آرامش موجب شده که  مسافران از دورترین نقاط کشور به این استان سفر کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همگانی است و تحقق شعار سال راهبرد توسعه ملی است.

استاندار گیلان با تقدیر از عملکرد پلیس در سال ۹۲ ، کاهش چشمگیر جرایم و احراز رتبه دوم کشوری در بحث کاهش تلفات جاده‌ای را محصول تلاش بی‌وقفه  مجموعه انتظامی استان دانست. /تسنیم

Share