رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر خبر داد:گیلان، رتبه سوم کشور در اقامت شب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از کسب رتبه سوم کشوری استان گیلان در بحث مسافر پذیری تا پایان روز اول فروردین خبر داد.  مرتضی رحمانی موحد با اعلام این خبر اظهار کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان نخستین روز فروردین ۹۳، استان خراسان رضوی با ۵۹۲ هزار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از کسب رتبه سوم کشوری استان گیلان در بحث مسافر پذیری تا پایان روز اول فروردین خبر داد.

rahmani مرتضی رحمانی موحد با اعلام این خبر اظهار کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان نخستین روز فروردین ۹۳، استان خراسان رضوی با ۵۹۲ هزار و ۴۵۲ اقامت شب در صدر استان های مسافرپذیر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: استان مازندران با ۴۳۷ هزار و ۳۳۱ اقامت شب و استان گیلان با ۱۷۰هزار و ۲۰ اقامت شب در رتبه های دوم و سوم استان های مسافرپذیر قرار دارند.

رحمانی همچنین از رتبه چهارم استان اصفهان، با ۱۵۲ هزار و ۶۲۴ اقامت شب خبر داد و خاطرنشان کرد: آمار بدست آمده، اسکان مجموعه واحدهای اقامتی از جمله هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیرها، چادرهای اقامتی و نیز مدارس تجهیز شده آموزش و پرورش را نشان می دهد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین ازبازدید محورهای البرز-گیلان، تهران- مازندران –تهران و نیز کاشان – اصفهان گفت و تصریح کرد: در این راستا سه گروه از ناظران و مدیران ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به محورهای مواصلاتی تهران اعزام شده اند/ایسنا

Share