رئیس سابق بایرن مونیخ در زندان قاتلان و قاچاقچیان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر,”اولی هوینس” به دلیل فرار مالیاتی به سه و نیم سال حبس در زندان لندسبرگ محکوم شده است. در این زندان ۴۲۰ محکوم به قتل، قاچاقچی مواد مخدر و متجاوز جنسی حضور دارند. هوینس در تاریخ ۱۶ مارس به دلیل فرار مالیاتی و باز کردن حسابی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر,”اولی هوینس” به دلیل فرار مالیاتی به سه و نیم سال حبس در زندان لندسبرگ محکوم شده است. در این زندان ۴۲۰ محکوم به قتل، قاچاقچی مواد مخدر و متجاوز جنسی حضور دارند.

هوینس در تاریخ ۱۶ مارس به دلیل فرار مالیاتی و باز کردن حسابی به ارزش ۲۲/۵ میلیون پوند در یک بانک مخفی سوییسی به سه و نیم سال زندان محکوم شد. با این جرم در کشور آلمان به شدت برخورد می‌شود و حتی تا ۱۰ سال زندان هم برای این نوع از جرایم در نظر گرفته می‌شود.

“هرالد ایچینگر”، رئیس زندان لندسبرگ، به خبرنگاران گفت هوینس ۶۲ ساله، دو هفته نخست محکومیت خود را به دلایل پزشکی و نیز تطبیق با شرایط زندان در زندانی بزرگ تر  سپری خواهد کرد و سپس به سلولی انفرادی منتقل خواهد شد.

انتظار می‌رود که وی در یکی از هفته‌های پیش رو دوران محکومیت خود را آغاز کند.

بر پایه گزارش دیلی میل، هوینس یکی از ستارگان تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۱۹۷۴ بود و به این تیم کمک کرد تا قهرمان این رقابتها شود. وی در دوران حضور ۳۵ ساله خود در این باشگاه به بایرن مونیخ کمک کرد تا به عنوان یکی از قدرت‌های مسلم و همیشگی فوتبال لقب بگیرد، تیمی که سال گذشته موفق شد قهرمان رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و بوندس لیگا شود.

اتاقی که قرار است اولی هوینس در آن زندانی شود، تنها یک تخت ساده، یک صندلی، یک گنجه و یک دستشویی دارد.

“فرانتس روئک”، مسئول بخش اجرای حکم زندان، به خبرنگاران گفت که هیچ سرویس ویژه ای در این زندان به کسی ارائه نخواهد شد.

زندان لندسبرگ در سال ۱۹۱۰ بنا شد و مجرمان نازی پس از جنگ جهانی دوم در این زندان به اعدام محکوم شدند. بر پایه این گزارش، ۲۵۹ نفر به دار آویخته شدند و ۲۹ نفر تیرباران شدند.

هوینس فقط می تواند حلقه ازدواج، یک ساعت مچی و چند قطعه عکس با خود به همراه داشته باشد. رئیس پیشین باشگاه بایرن حق استفاده از تلفن همراه و رایانه را ندارد. هوینس فقط می تواند دو بار در ماه و آن هم برای مدت دو ساعت با ملاقات کنندگان دیدار کند.

هوینس یا باید کار کند و یا تمام روز را در سلول خود بماند. کارهایی که وی می‌تواند در طول دوران محکومیت خود انجام دهد شامل  جوشکاری، تعمیرگاه، چاپ و یا یک شغل اداری خواهد بود.
92590_792 92591_385 92592_861 92593_779 92594_290

گاراژی که هوینس می تواند کار در آنجا را با حقوق 11/94 یورو در روز، انتخاب کند

گاراژی که هوینس می تواند کار در آنجا را با حقوق ۱۱/۹۴ یورو در روز، انتخاب کند

92596_776

خبرنگاران و عکاسان از ورودی زندان عکس می گیرند

خبرنگاران و عکاسان از ورودی زندان عکس می گیرند

Share