به مناسبت آغاز سال جدید

دیدار مدیرعامل منطقه آزادانزلی با خانواده شهید محمود ثابت کردار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت آغاز سال جدید شمسی با حضور در منزل خانواده شهید محمود ثابت کردار از شهدای محدوده این منطقه، ضمن تبریک سال نو با مقام شامخ شهداء عهد و پیمانی دوباره بست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت آغاز سال جدید شمسی با حضور در منزل خانواده شهید محمود ثابت کردار از شهدای محدوده این منطقه، ضمن تبریک سال نو با مقام شامخ شهداء عهد و پیمانی دوباره بست.

SONY DSCدر این بازدید که معاونین و مدیران سازمان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر انزلی نیز حضور داشتند، وی مجموعه مدیریتی سازمان منطقه آزاد انزلی را خدمتگذار مردم و بخصوص خانواده معظم شهداء اعلام و گفت: نظام ما وامدار خون شهداست و جایگاه کنونی این کشور در سطح داخلی و بین المللی ناشی از جانفشنانی های آن عزیزان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اضافه کرد: خدمتگذاری به خانواده شهداء تنها یک وظیفه شرعی، میهنی نیست بلکه تلاش برای الگو سازی برای نسل جوان به منظور نکوداشت آرمانهای بلند آن رادمردان است.

مسرور با بیان اینکه سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا باعث تقویت روحیه ما و همکاران می شود افزود: باحضور در منزل خانواده شهداء علاوه براینکه عظمت ایثار و از خود گذشتگی آنها را بیشتر درک کرد، احساس تکلیف مضاعفی در ما ایجاد می شود.

وی در پایان گفت: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدا جانفشانی و شجاعت‌های بسیاری از خود نشان دادند و امروز وظیفه ما است تا پاسدار خون شهدا و شجاعت‌های رزمندگان اسلام باشیم.

 

Share