دیدار خورشید و خاک در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه نقاشی از آثار نسیم کریم پور با عنوان دیدار خورشید و خاک از ۱۶ فروردین در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر خواهد شد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت : در این نمایشگاه ۲۰ اثر نقاشی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه نقاشی از آثار نسیم کریم پور با عنوان دیدار خورشید و خاک از ۱۶ فروردین در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر خواهد شد.

title 2رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت : در این نمایشگاه ۲۰ اثر نقاشی از این هنرمند جوان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

رضا ثقتی گفت : نسیم کریم پور متولد ۱۳۶۱ رشت از ۱۳ سالگی به صورت مبتدی طراحی را آغاز نمود و سپس در دوره متوسطه با انتخاب رشته گرافیک آن را ادامه داد.

وی افزود : این هنرمند که هم اکنون فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته نقاشی از دانشگاه فردوسی مشهد می باشد ، در دوره تحصیلی خود همواره درگیر فضاهایی مبتنی بر تضاد نور و تاریکی بوده و در پایان نامه کارشناسی خود نیز با سبک سوررئالیست فضایی رویاگونه را به تصویر کشیده است .

این مسوول گفت : کریم پور با شروع تدریس در زمینه طراحی و نقاشی و همچنین تجربه متریالهای مختلف و استفاده موثرتر از عنصر رنگ، آثاری خلق کرده که کاملاً برگرفته از طبیعت می باشند و در ترکیب بندی مدرن جای می گیرند و خود هدف از این چندگانگی در پرداخت بیان را این مطلب می داند که اگر هنرمند فضایی مدرن و دور از درک عامه در کارهایش انتخاب می کند ، صرفاً بیان فضای حسی شخصی است نه ناتوانی در پرداخت اثر.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطرنشان کرد : نمایشگاه آثار نقاشی نسیم کریم پور با عنوان دیدار خورشید و خاک از ۱۶ الی ۲۱ فروردین ۹۳ ، صبحها از ساعت ۱۰ الی ۳۰/۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۳۰/۱۹ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر نقاشی خواهد بود.

 

Share