دو خبر کوتاه از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در طی سالی که گذشت ۳۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد رودبار مبلغ ۲۵۹ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی و کار انگیزی دریافت کرده اند و ۸۶۰ نفر نیز از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند.  همچنین در سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیارد و […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در طی سالی که گذشت ۳۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد رودبار مبلغ ۲۵۹ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی و کار انگیزی دریافت کرده اند و ۸۶۰ نفر نیز از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند.

emdad-g همچنین در سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی از طریق بانکهای عامل به ۱۸۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رودبار پرداخت شده است.

اضافه می شود در سال ۹۲ مبلغ ۷ میلیارد و ۹۲۱ میلیون و ۲۵۴ هزار ریال برای حق بیمه ۸۶۰ نفر از مجریان طرح های اشتغالزایی و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این شهرستان واریز شده است.

لازم به ذکر است در سال گذشته ۸۶۰ نفر از مددجویان با مبلغ ۶۸۵ میلیون و ۱۰هزار ریال از آموزش های بلند مدت و کوتاه مدت فنی و حرفه ای نیز بهره مند شده اند.

 مددجویان رشت سال گذشته بالغ بر ۱۶۳ میلیارد ریال مستمری دریافت کرده اند

از ابتدا تا پایان سال ۹۲ مبلغ ۱۶۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال در قالب مستمری و عیدی به ۲۸ هزار و ۷۲۳ خانوار تحت پوشش طرح عادی و شهید رجایی کمیته امداد رشت پرداخت شده است.

همچنین طی سال گذشته برای تعمیرات ۱۹ واحد مسکونی مددجویان مبلغ ۱۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ، برای لوله کشی گاز ۶۳ واحد مسکونی مبلغ ۳۲۱ میلیون ریال هزینه شده است.

لازم به ذکر است در این مدت احداث سرویس بهداشتی وحمام ۱۱ واحد مسکونی مبلغ ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه در پی داشته و برای مقاوم سازی ۱۵۵ واحد مسکونی روستایی مبلغ ۲ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بصورت بلاعوض به مددجویان مساعدت شده است.

اضافه می شود در سال گذشته برای طرح مسکن شهری (مهر) ۳۶ نفر از مددجویان تحت پوشش رشت مبلغ یک میلیارد و ۱۰ میلیون ریال اختصاص پیدا کرده و جهت باز پرداخت اقساط بهسازی ۲۹۵ واحد مسکونی مددجویان این شهرستان نیز مبلغ یک میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال پرداخت شده است .

گفتنی است درآمدهای تخصصی حوزه مسکن این شهرستان به جهت سکونت رایگان مددجویان ، معافیت از پرداخت امتیازات آب و برق و گاز ، درآمدهای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی مبلغ ۲۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال ثبت شده است

 

Share