دو بازیکن رودسری به عضویت باشگاه النصر امارات درآمدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسوول کمیته فوتبال ساحلی استان گیلان از عضویت دو بازیکن رودسری به باشگاه النصر امارات خبر داد. ˈبهمن جمشیدی ˈ با بیان اینکه ˈمحمد احمدزاده ˈو ˈحسن عبداللهی ˈ از بازیکنان ارزشمند فوتبال ساحلی کشور هستند، گفت: این دو بازیکن رودسری به تازگی به عضویت باشگاه النصر امارات در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسوول کمیته فوتبال ساحلی استان گیلان از عضویت دو بازیکن رودسری به باشگاه النصر امارات خبر داد.
ˈبهمن جمشیدی ˈ با بیان اینکه ˈمحمد احمدزاده ˈو ˈحسن عبداللهی ˈ از بازیکنان ارزشمند فوتبال ساحلی کشور هستند، گفت: این دو بازیکن رودسری به تازگی به عضویت باشگاه النصر امارات در آمدند.

ahmadzadehوی در ادامه به برگزاری نخستین دوره رقابت های فوتبال ساحلی باشگاه های گیلان رده سنی بزرگسالان در سال جاری اشاره کرد و از شرکت هشت تیم در این مسابقات خبر داد.

جمشیدی پیش بینی کرد این رقابت ها بصورت متمرکز یا منطقه ای برگزار شود که قهرمان آن برای مسابقات زیر گروه بزرگسالان کشور اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه رشته فوتبال ساحلی در شرق و مرکز گیلان از جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: هم اکنون زمینه توسعه این رشته ورزشی برای غرب استان فراهم است و این کمیته برنامه هایی در این خصوص در اولویت دارد.

جمشیدی یادآور شد: سال گذشته در رقابت های فوتبال ساحلی گیلان شش تیم شامل شهرداری چاف چمخاله، منتخب رودسر، خزر رودسر، لسمان مروارید خزر، ملوان جوان رشت و نویدانزلی حضور داشتند که تیم چاف چمخاله به مقام قهرمانی رسید.

وی پیش بینی کرد دو تیم جدید امسال در فوتبال ساحلی گیلان از بندرانزلی و رشت باشد./ایرنا

Share