مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان خبر داد

دستگیری ۲ صیاد قاچاقچی ماهی سفید مولد در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا برجی با اشاره به وضعیت گردشگری در روز طبیعت اظهار کرد: استقبال گردشگران از طبیعت گیلان بسیار خوب بود. امروز شاهد حضور مردم در سواحل، جنگل و رودخانه‌ها بودیم و مورد خاصی ایجاد نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا برجی با اشاره به وضعیت گردشگری در روز طبیعت اظهار کرد: استقبال گردشگران از طبیعت گیلان بسیار خوب بود.

-zist borjiوی با بیان اینکه مسافران نکات حفاظت از محیط زیست را رعایت کردند، گفت: امروز شاهد حضور مردم در سواحل، جنگل و رودخانه‌ها بودیم و مورد خاصی ایجاد نشده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان ادامه داد: با اقدام‌هایی که در ۲۰ روز گذشته در زمینه پاکسازی معابر قبل از ورد مسافران صورت گرفته بود امروز این روند توسط گردشگران رعایت شد.

وی با اشاره به اینکه امروز ۸۰ درصد طرح پاکسازی طبیعت گیلان موفقیت داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: مردم نشان دادند که اگر مسئولان خود به آنچه می‌گویند عمل کنند آنها نیز مجاب می‌شوند.

برجی با تصریح بر اینکه رفتار درست با طبیعت همچنان تداوم یابد، متذکر شد: امیدواریم در طول سال شاهد ریخت و پاش در طبیعت نباشیم و روند پاکسازی ادامه یابد.

وی در ادامه از دستگیری دو صیاد غیرقانونی که اقدام به صید یک‌هزار و ۵۰۰ قطعه ماهی سفید مولد کرده بودند توسط ماموران حفاظت محیط زیست خبر داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان خاطرنشان کرد: این صیادان از مدت‌ها قبل اقدام به صید ماهیان سفید مولد کرده بودند که سرانجام دستگیر و ماهی‌ها ضبط شدند./فارس

Share