شهردار رشت

در حوزه خدمات شهری انتظار حرف نداریم, فقط کار باید انجام شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در دیدار با مسئولین خدمات شهری و مسئولین نواحی شهرداری رشت بر تلاش مضاعف جهت انجام هر چه بهتر خدمات شهری تاکید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در دیدار با مسئولین خدمات شهری و مسئولین نواحی شهرداری رشت بر تلاش مضاعف جهت انجام هر چه بهتر خدمات شهری تاکید نمود.

khalili142وی افزود: این جلسات به صورت ماهیانه برگزار خواهد گردید، نواحی و خدمات شهری باید بر تمام امورات ارجح باشد و در این راستا انتظار من از شما به لحاظ اشراف در حوزه کاریتان بسیار زیاد است.

خلیلی افزود: مسئولین ناحیه باید تمامی موارد را مورد توجه قرار دهد زیرا در صف اول اجرا با مردم سر و کار دارند، ما در حوزه خدمات شهری انتظار حرف نداریم بلکه فقط کار باید انجام شود.

شهردار رشت وظایف مسئولین نواحی و مناطق را خطیر بر شمرد و گفت: باید به کار خویش علاقه داشته باشید و انگیزه‌تان برای کارکردن زیاد باشد تا خدمت صادقانه و شرافتمندانه به مردم ارائه دهید.

وی افزود: می‌توان مدیر نبود ولی فکر کرد اما اگر مدیر باشید و فکرهای سازنده نکنید، نقص بزرگی است که باید هر چه سریع‌تر مرتفع گردد.

شهردار رشت افزود: نباید منتظر باشید که به شما کمک کنند بلکه خودتان باید اقدام نمایید، با ابتکار شما در هر ناحیه باید میادین و بلوار‌ها زیبا شوند.

خلیلی عمل نمودن به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را خواستار گردید و گفت: این مهم اخلاق و وفاداری به اداره، همکاران و شهروندان را شامل می‌شود و برآیند همه این‌ها خدماتی است که به همشهریان ارائه می‌شود.

وی اراده، عزم ملی و برنامه ریزی‌های لازم درخصوص اعمال مدیریت و علاقه به کار را عامل موفقیت بر شمرد و افزود: شما مسئولین نواحی و خدمات شهری مناطق باید با شایستگی‌هایتان خود را برای پست‌های بالا‌تر تحمیل نمایید.

در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه به بیان مسائل و مشکلات محدوده منطقه خویش پرداختند.

Share