بازدید استاندار گيلان از شركت پست و بازار رشت

دربخش حمل و نقل شهری و برون شهری نظارت ویژه انجام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در آخرین روز نام نویسی از جاماندگان و یا متقاضیان انصراف از دریافت یارانه ی نقدی از شرکت پست و بازار رشت بازدید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در آخرین روز نام نویسی از جاماندگان و یا متقاضیان انصراف از دریافت یارانه ی نقدی از شرکت پست و بازار رشت بازدید کرد .

najafi-bazar44 دکتر نجفی ظهر امروز با حضور در شرکت پست روند آخرین روز نام نویسی از جاماندگان و یا متقاضیان انصراف ازیارانه ی نقدی را بررسی کرد .

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین در بازدید از بازار رشت در گفتگو با مردم و کسبه و فروشندگان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ذخیره و قیمت کالاها قرار گرفت .

دکتر نجفی در حاشیه ی این بازدیدها با اشاره به اینکه روند نام نویسی از جاماندگان و یا متقاضیان دریافت یارانه در استان به خوبی طی شد و مردم مشکلی در این زمینه بجز صبح نخستین روز نداشتند گفت : دولت براساس قانون مکلف به اجرای مرحله ی دوم هدفمندی یارانه ها است و اگرچه همه ی امکانات برای ثبت نام فراهم بود اما خواسته ی ما از افراد با در آمد بالا در این مدت انصراف از دریافت یارانه بود .

وی با قدردانی از همکاری خوب مردم در روزهای گذشته گفت : هر انصرافی که در این مدت انجام شود در واقع خدمت به بخش بهداشت و درمان و تولید جامعه بود که آثار آن هم به خود مردم بازمی گردد.

وی با اشاره به تمهید مقدمات برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت : گیلان دراین زمینه آمادگی کامل دارد .

دکتر نجفی افزود : باوجود ذخایرکافی کالاها و مواد سوختی در استان انجام نظارت برای کنترل قیمت ها به صورت مداوم و میدانی در بازار در حال انجام است .
najafi-bazar45

وی خاطرنشان کرد : در مرحله ی دوم هدفمندی یارانه ها قیمت حامل های انرژی و سوخت بصورت محدود و با شیب ملایم افزایش می یابد و با هرگونه افزایش قیمت بدون مجوز برخورد میشود .

استاندار گیلان تأکید کرد : در بخش حمل و نقل شهری و برون شهری هم نظارت بصورت ویژه انجام می پذیرد .

گفتنی است سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: سرپرستان خانوار متقاضی که موفق به نام نویسی در این طرح درموعد مقرر نشده‌اند تا پایان ساعت ۲۴ امروز (سی‌ویکم فروردین) می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی refahi.ir برای دریافت یارانه نقدی نام نویسی کنند

همچنین طبق اعلام این سازمان ، هموطنانی که روزهای بیستم تا بیست و نهم فروردین برای دریافت یارانه نقدی نام نویسی کرده‌اند و هم‌اکنون تمایل به انصراف دارند، می‌توانند به این سامانه مراجعه و درخواست انصراف خود را در این سامانه ثبت کنند.

najafi-bazar

Share