امیر عابدینی خبر داد

داماش شهر باران , به تهران منتقل می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال داماش گیلان از طریق تهران در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران شرکت می‌کند و مسئولان این تیم آماده فروش این تیم هستند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال داماش گیلان از طریق تهران در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران شرکت می‌کند و مسئولان این تیم آماده فروش این تیم هستند.

Damash - Traxtor  (36)عضو هیئت مدیره باشگاه داماش گیلان  با اشاره به سقوط این تیم به لیگ دسته یک، اظهار کرد: داماش گیلان به تهران منتقل می‌شود و پس از صعود به لیگ برتر فوتبال این تیم را به رشت برمی‌گردانم.

امیر عابدینی افزود: آمادگی تحویل تیم به مسئولان گیلان را دارم ولی در غیر اینصورت تیم به تهران منتقل می‌شود.

وی، با بیان اینکه از تلاش‌های الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان تشکر می‌کنم، گفت: مسئولان گیلان فقط ۲۰۰ میلیون تومان ناقابل به داماش کمک کردند و بارها این مبلغ را به رخ ما کشیدند و در رسانه‌ها جولان دادند.

عضو هیئت مدیره داماش گیلان، افزود: این مبلغ زمانی به داماش تزریق شد که شیرازه تیم از هم پاشیده شده بود و کسی یکسال فریاد بازیکنان، کادرفنی و مدیران داماش را نشنید.

عابدینی با بیان اینکه سال‌ها با مردم بافرهنگ رشت زندگی کردم، تصریح کرد: فحاشی‌ها در ورزشگاه را از طرف مردم رشت نمی‌دانم.

وی با اشاره به مقاومت در مقابل انتقال داماش به سایر خریداران، گفت: آمادگی فروش داماش را همانند گذشته و با دو شرط حفظ در گیلان و حفظ نام تیم را دارم.

عضو هیئت مدیره داماش گیلان خاطرنشان کرد: خریداران داماش تا کنون بنیه مالی لازم را نداشتند و فقط به صورت شعاری وارد میدان شدند و خیلی زود عقب‌نشینی کردند./ تسنیم

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share