مدیرعامل باشگاه داماش گیلان

داماش در لیگ برتر می‌ماند و سقوط نمی‌کند/در لیگ ۱تبانی رخ می‌دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر عابدینی در مورد وضعیت داماش گیلان گفت: استانداری و شهرداری ۲۰۰ میلیون تومان به داماش کمک کردند و این پول را بین بازیکنان تقسیم کرده‌ایم و وضعیت ما اینگونه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر عابدینی  در مورد وضعیت داماش گیلان گفت: استانداری و شهرداری ۲۰۰ میلیون تومان به داماش کمک کردند و این پول را بین بازیکنان تقسیم کرده‌ایم و وضعیت ما اینگونه است. اگر مسایل و مشکلات گروه امیر منصور آریا حل شود داماش هم مشکلاتش حل خواهد شد اما در غیر این صورت باید داماش را به استان گیلان و هیات فوتبال واگذار کنیم.

abedini مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد دیدار حساس با ذوب آهن گفت: این مسابقه بسیار حساس است و بین صفر و ۱۰۰ امتیاز دارد. داماش امتیازها را در جاهای دیگر از دست داد. ۷ شکست متوالی و یک مساوی تیم را اذیت می‌کند. با این حال من معتقدم داماش مقابل ذوب آهن وا نمی‌دهد. من مطئنم داماش در لیگ برتر می‌ماند و سقوط نمی‌کند.

عابدینی در مورد اینکه داماش می‌تواند مثل بازی رفت با ۵ گل ذوب آهن را شکست بدهد، گفت: خیر، آن نتیجه یک حادثه بود.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم گفت: بعید است حالا حالا بتوانند در مورد استقلال و پرسپولیس تصمیم گیری کنند. قبل از عید هم گفتند که پرسپولیس واگذار می‌شود و همان زمان هم من گفتم چنین کاری انجام نمی‌گیرد.

وی در مورد اینکه کدام تیم شانس قهرمانی بیشتری دارد، گفت: فولاد شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است و بعد از آن پرسپولیس شانس قهرمانی دارد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد وضعیت لیگ دسته اول فوتبال گفت: من هنوز معتقدم که در لیگ یک تبانی رخ می‌دهد. وقتی یک مسابقه پخش مستقیم نمی‌شود و در آن بازی هر اتفاق سوء داوری رخ می‌دهد معنایش چیست؟ این اتفاق‌ها در حالی رخ می‌دهد که مهدی تاج رئیس سازمان لیگ ، بهروان رئیس کمیته مسابقات تلاش زیادی می‌کنند و واقعا کار می‌کنند و زحمت می‌کشند. حتی خود حسین عسگری بر لیگ دسته اول نظارت دارد اما با وجود همه تلاش‌ها هنوز اتفاق‌های ناخوشایندی در لیگ یک رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: در دیدار آلومینیوم هرمزگان و پارسه بازی پخش مستقیم نشد و اتفاق‌های مشکوک داوری در این بازی رخ داد. یک بازیکن به نفع آلومینیوم اخراج شد. در آن بازی داور به کنار خط می‌آید و از کمک داور می‌پرسد که بازی پخش مستقیم نمی‌شود؟ البته داور فکر می‌کند چون بازی پخش مستقیم نشده ، فیلمبرداری هم نشده بوده است. در حالیکه فیلم آن مسابقه موجود است./فارس

 

Share