مدرس معارف جنگ دانشگاه افسری ارتش

حرکت شهید صیادشیرازی بر محور ولایت بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدرس معارف جنگ دانشگاه افسری ارتش گفت: حرکت شهید صیادشیرازی برای رضای خدا و بر محور ولایت بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر سرتیپ احمد اسدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید امیرعلی صیادشیرازی در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه چهارم دریایی ارتش اظهار کرد: شهید صیادشیرازی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از چهره‌های انقلابی و مذهبی بود.

sayadوی به شهادت صیادشیرازی در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۷۸ به دست منافقان اشاره کرد و افزود: شهید صیادشیرازی تلاش بسیاری برای حراست از نظام اسلامی انجام داد.

اسدی با بیان اینکه شهید صیادشیرازی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توسط ساواک دستگیر و زندانی شده بود، خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی با مراجع تقلید در تماس بود.

مدرس معارف جنگ دانشگاه افسری ارتش به پایه‌گذاری معارف جنگ توسط شهید صیادشیرازی اشاره کرد و گفت: صیادشیرازی زمینه انتقال اطلاعات و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را فراهم کرد.

وی حضور شهید صیاد شیرازی در عرصه‌های مختلف را برای رضای خداوند دانست و تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی در هشت سال دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور مداوم داشت و برای دفع متجاوز تلاش کرد.

اسدی رحکت شهید صیادشیرازی را برای رضای خدا و بر محور ولایت خواند و بیان کرد: شهید صیادشیرازی در عملیات‌ها جلوتر از دیگران در عرصه حضور داشت.

مدرس معارف جنگ دانشگاه افسری ارتش تقوا، اخلاص و ایمان را از ویژگی شهید صیاد شیرازی برشمرد و اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی در سازماندهی سپاه نقش موثری داشت.

وی آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس را از دغدغه‌های شهید صیادشیرازی عنوان کرد و یادآور شد: دفاع مقدس از منظر شهید صیادشیرازی مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی بود و برای ترویج این فرهنگ در جامعه تلاش کرد.

اسدی با بیان اینکه حضور ایران در آب‌های بین‌المللی نشان‌دهنده اقتدار نظام اسلامی است، تصریح کرد: حضور ارتش ایران در منطقه و فرا منطقه برای حفظ امنیت از منافع و دستاوردهای نظام اسلامی است./فارس

 

Share