جزئیاتی از دیدار هاشمی رفسنجانی با اصلاح طلبان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای مرکزی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: در دیدار امروز با رفسنجانی در خصوص مباحث مختلفی همچون یارانه‌ها، لزوم تحقق وعده‌های روحانی و انتخابات مجلس مباحثی مطرح شد. محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی جبهه اصلاح‌طلبان از جزئیات دیدار امروز برخی اصلاح‌طلبان با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای مرکزی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: در دیدار امروز با رفسنجانی در خصوص مباحث مختلفی همچون یارانه‌ها، لزوم تحقق وعده‌های روحانی و انتخابات مجلس مباحثی مطرح شد.

haghمحمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی جبهه اصلاح‌طلبان از جزئیات دیدار امروز برخی اصلاح‌طلبان با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: امروز ترکیبی از جریان احزاب جبهه اعتدال‌گرا و جبهه اصلاح‌طلبان که ۲۵ حزب بودند دیداری با آقای هاشمی داشتند.

حق‌شناس با بیان اینکه ما از قبل از عید به دنبال این دیدار بودیم تا اینکه به عنوان دیدار در سال جدید، این جلسه به امروز موکول شد، گفت: در دیدار صبح امروز از دو جریان، آقایان بهمن‌زاده، ایرانی، آذرباد و پهلوانی در خصوص مباحث مختلفی همچون یارانه‌ها، لزوم تحقق وعده‌های روحانی و انتخابات مجلس مباحثی را مطرح کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه اصلاح‌طلبان ادامه داد: دوستان در عین اینکه نگرانی خود را از مرحله دوم یارانه‌ها ابراز کردند خواستار تحقق وعده‌های آقای روحانی شده و بر اظهارات رئیس جمهور پیرامون شایسته‌سالاری در دولت تأکید کردند.

او با اشاره به مباحث مربوط به انتخابات مجلس گفت: در این جلسه تأکید شد که اتفاق کانونی در سال ۹۲، حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری بود و توفیق نظام برای حضور مردم باید در انتخابات مجلس نیز محقق شود.

حق‌شناس با اشاره به لزوم به نتیجه رسیدن خواسته‌های مردم در صحنه‌های سیاسی و فرهنگی کشور گفت: در این دیدار اعضا نگرانی خود را درباره تهدیدات اخیر مرزی و ربوده شدن مرزبانان ایرانی مطرح کردند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی همچنین در خصوص مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها به لزوم دقت و مشارکت همه جانبه نظام سیاسی در این زمینه پرداخت و گفت: باید تمامیت نظام سیاسی در این حوزه ورود کنند تا بتوانیم این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم.

او در ادامه با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی در این دیدار گفت: هاشمی با تشکر از اعضای جلسه به نقش مؤثر آنها در ایجاد فضای مثبت سیاسی در زمان انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و بر لزوم حضور همه جانبه مردم در صحنه‌های سیاسی تأکید کرد.

حق‌شناس در پایان در خصوص استمرار جلسات حزب متبوعش یادآور شد: امیدواریم جلسات بهاری حزب اعتماد ملی ظرف یک ماه آینده برگزار شود./فارس

Share