شروع ثبت نام از بيستم فروردين

جدول زمانبندی ثبت نام سرپرستان خانوار نیازمند دریافت یارانه نقدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا براساس ابلاغیه معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند در مدت ۱۰ روز سرپرستان خانوارهای متقاضی باید بر اساس اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی به سامانه رفاهی مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی از بیستم فروردین آغاز می شود.

براساس ابلاغیه معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور به اطلاع هم استانی های عزیز میرساند در مدت ۱۰ روز سرپرستان خانوارهای متقاضی باید بر اساس اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی به سامانه رفاهی مراجعه و ثبت نام کنند.

بر اساس این ابلاغیه ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «صفر» است از صبح روز ۲۰ فروردین ماه جاری، به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir انجام می‌شود.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «یک» است نیز باید در روز دوم ثبت نام یعنی ۲۱ فروردین ماه جاری اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کنند.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی «دو» در روز ۲۲ فروردین، عدد «سه» در روز ۲۳ فروردین، عدد «چهار» در روز ۲۴ فروردین، عدد «پنج» در روز ۲۵ فروردین، عدد «شش» در روز ۲۶ فروردین، عدد «هفت» در روز ۲۷ فروردین، عدد «هشت» در روز ۲۸ فروردین و در نهایت عدد «۹» در روز ۲۹ فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه جاری به ثبت نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی تعلق دارد که در طی ۱۰ روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده‌اند.

یادآور می شود ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکانپذیر خواهد بود و افرادی که امکان دسترسی به اینترنت ندارند نیز می توانند به دفاتر خدمات ارتباط روستایی و پیشخوان دولت ، پلیس ۱۰+ ،دفاتر خدمات پست بانک و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.
jadval-85gh

Share