همزمان با روز تجلیل از مادران و همسران شهداء

تکریم مدیرعامل منطقه آزادانزلی از خانواده شهیدان خدادادی و مشفقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارمیرزا رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در روز ملی تجلیل مادران و همسران شهداء با خانواده شهیدان خدادادی و مشفقی از شهدای شهرستان انزلی و محدوده منطقه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارمیرزا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در روز ملی تجلیل مادران و همسران شهداء با خانواده شهیدان خدادادی و مشفقی از شهدای شهرستان انزلی و محدوده منطقه دیدار کرد.

bazdide-mr-masror-az-khanevade-shahid-khodadadi-1393.01.24 در این دیدارهای صمیمی که به مناسبت سالروز شهادت حضرت ام البنین(ع) در منزل خانواده شهداء صورت گرفت، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از مقام و جایگاه رفیع همسر روحانی شهید مرتضی خدادادی،نماینده حضرت امام در جهادسازندگی و مادر شهید اسماعیل مشفقی، تقدیر بعمل آورده و آن بزرگواران را الگویی برای همگان اعلام نمود.

رضا مسرور با بیان اینکه نکوداشت مادران و همسران شهداء قدردانی از اسطوره های صبر و بردباری است افزود: شما بزرگواران همراهان و پرورش دهندگان عزیزانی هستید که درس شهادت و ایثار را از شما آموختند، دو آموزه ای که در همه زمانها و بخصوص در این دوره در قالب فرهنگ تلاش و فداکاری برای پیشرفت ایران بسیار مورد نیاز است.

روحانی فداکار اسلام شهید مرتضی خدادادی در سال ۱۳۶۱ از سوی منافقین کوردل ترور و به فیض رفیع شهادت نائل گردید و همسر مکرمه ایشان نیز در جریان این عملیات تروریستی از ناحیه دو پا مجروح و از جانبازان ۷۰ درصد کشور است.سرباز رشید اسلام شهید اسماعیل مشفقی از شهدای محدوده منطقه آزاد انزلی، در سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گفتنی است در جریان این دیدار معاونین، مدیران و مشاورین سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.

Share