تقدیر از مهاجم محبوب آبی پوشان در اسپانیا +تصویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، فرهاد مجیدی روز گذشته در باشگاه اسپانیول حاضر شد و دیدار این تیم برابر بارسلونا را تماشا کرد و یک پیراهن نیز با نام خود از مدیران این باشگاه دریافت کرد.   حضور مجیدی در این باشگاه باعث شد شایعه ای مبنی بر اینکه وی مدیر استعدادیابی این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، فرهاد مجیدی روز گذشته در باشگاه اسپانیول حاضر شد و دیدار این تیم برابر بارسلونا را تماشا کرد و یک پیراهن نیز با نام خود از مدیران این باشگاه دریافت کرد.

 101461
حضور مجیدی در این باشگاه باعث شد شایعه ای مبنی بر اینکه وی مدیر استعدادیابی این باشگاه و مراسم معارفه نیز برگزار است، منتشر شود.
سایت باشگاه اسپانیول در همین زمینه مطلبی را منتشر کرده است که نشان می دهد مسئولیت گرفتن مجیدی در این باشگاه صحت ندارد و تنها از وی به عنوان یکی از بهترین های آسیا تقدیر شده است.
 مطلب منتشر شده در سایت اسپانیول به شرح زیر است:
« فرهاد مجیدی ، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در ورزشگاه اسپانیول حضور پیدا کرد. مجیدی فوتبالیست سابق ایران این روزها در بارسلونا است برای کسب اطلاعات درباره باشگاه اسپانیول به بارسلونا آمده است. بازیکن سابق راپید وین در فصل ۱۹۹۹-۲۰۰۰ ، بسیاری از دوران بازیگری اش را در آسیا به بود و همه او را به عنوان بهترین بازیکن آسیا می شناسند. فرهاد مجیدی روز جمعه در زمین اسپانیول بود. جایی که او جلسه ای با مدیران باشگاه اسپانیول داشت و نظراتش را با آنان به اشتراک گذاشت و از قسمتهای باشگاه اسپانیول بازدید کرد. فوتبالیست سابق تیم ملی ایران از امکانات خوب باشگاه ابراز رضایت کرد و تاکید کرد که اسپانیول یک باشگاه مدرن است. مجیدی بیننده داربی کاتالونیا هم خواهد بود و این یک فرصت مناسب برای مجیدی است که این بازی مهم و ممتاز را از نزدیک ببیند. در ادامه دیدار وی از باشگاه اسپانیول، پیراهنی به نام او به فرهاد مجیدی داده شد. فرهاد مجیدی می خواهد تا با آموزش های باشگاه در زمینه مربیگری تیم های پایه آشنا شود.»
پیش از این اخباری نیز در خصوص مسئولیت گرفتن مجیدی در باشگاه لسترسیتی انگلیس منتشر شد که با تکذیب مسئولان این باشگاه همراه بود.
Share