رییس پلیس راه گیلان خبر داد

ترافیک سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از ترافیک سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی استان خبر داد.با توجه به پایان دور اول سفرهای نوروزی و آغاز دور دوم، تمامی محورهای مواصلاتی گیلان شاهد ورود و خروج خودروهای مسافران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از ترافیک سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
سرهنگ ˈمهیار رستگارˈ اظهار کرد: با توجه به پایان دور اول سفرهای نوروزی و آغاز دور دوم، تمامی محورهای مواصلاتی گیلان شاهد ورود و خروج خودروهای مسافران است.

ترافیموی با اشاره به ترافیک سنگین در آزاد راه رشت – قزوین بویژه محدوده منجیل افزود: محور آستارا به اردبیل در غرب گیلان و محور چابکسر بویژه محدوده کوچصفهان در شرق استان نیز شاهد بار ترافیکی سنگین است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد: در مرحله اول سفرهای نوروزی، حدود ۶۸۰ هزار دستگاه خودرو وارد استان شده است.

وی به در پیش بودن تعطیلات پیاپی در پایان هفته آتی اشاره و اضافه کرد: بر اساس پیش بینی ها، در روزهای آینده نیز شاهد ورود حجم زیادی از مسافران از اقصی نقاط کشور به گیلان خواهیم بود.

سرهنگ رستگار در توضیح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در نظر گرفته شده در برخی راه های ارتباطی گیلان گفت: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز دوشنبه یازدهم فروردین ماه الی ساعت ۸ روز شنبه ۱۶ فروردین ماه از جاده قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۲ ، ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه سال ۹۳ از جاده آستارا به اردبیل و بالعکس نیز ممنوع است.

طرح نوروزی پلیس گیلان از ۲۶ اسفند ماه آغاز شده و ۶۰۰ واحد گشتی در حوزه انتظامی و ۴۵۰ واحد گشتی در راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در این طرح مشارکت دارند.

۵۸ کانکس پلیس نیز در تفرجگاه ها، پارک ها و دیگر نقاط حساس برای راهنمایی، هدایت و تامین امنیت عمومی استقرار یافته اند./ایرنا

Share