تذکر جعفرزاده به وزیر کشور در خصوص شهرستان شدن خمام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به مصوبه اتحادیه اروپا اشاره کرد و گفت: پارلمان اروپا بی‌ادبی کرده و در امور کشور ما دخالت کرد و حتی در حوزه‌های مختلفی که به آن هیچ ارتباطی نداشت اظهار نظر کرده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به مصوبه اتحادیه اروپا اشاره کرد و گفت: پارلمان اروپا بی‌ادبی کرده و در امور کشور ما دخالت کرد و حتی در حوزه‌های مختلفی که به آن هیچ ارتباطی نداشت اظهار نظر کرده است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رفت وزارت امور خارجه و دیپلماسی خارجی ما خیلی زودتر از اینکه مردم عکس‌العمل به خرج دهند و مجلس ورود کند، خود ورود کرده و جواب محکمی به کسانی که در مسائل جزیی کشورشان مانده‌اند دهد و از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

jafarzadeh2-300x180

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه تذکر خود با خطاب قرار دادن وزیر کشور از وی خواست که به صورت جدی نسبت به تبدیل شدن بخش خمام به شهرستان که تمام استانداردهای لازم را دارد اقدام کنند.

وی همچنین در تذکری به رییس کل بانک مرکزی از وی خواستار تاسیس شعبه بانک مسکن در خشکهبیجار شد.

جعفرزاه همچنین به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و خواستار رسیدگی به آزادراه قزوین- رشت، تکمیلی کمربندی شهر رشت شد و افزود: متاسفانه گفته می‌شود آزادراه تهران- شمال از لیست اولویت‌ها خارج شده که این مورد اعتراض نمایندگان استان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان نیز از وزیر نیرو درخواست کرد تا به مشکلات این شهرستان در حوزه تامین آب به ویژه کشاورزی اقدام کنند.

ایسنا/

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share