سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

تحویل پیکر شهید دانایی‌فر به مقامات ایرانی/جیش‌العدل، آزادی ۴ مرزبانان ایرانی را تایید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گروهک موسوم به جیش‌العدل با صدور اطلاعیه‌ای آزادی مرزبانان ایرانی را تایید کرد و مدعی شد که این امر با پا در میانی علمای اهل سنت به نام عدل انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا, گروهک موسوم به جیش‌العدل با صدور اطلاعیه‌ای آزادی مرزبانان ایرانی را تایید کرد و مدعی شد که این امر با پا در میانی علمای اهل سنت به نام عدل انجام شده است.

marzbanدر این اطلاعیه که دقایقی پیش بر روی سایت این گروهک منتشر شده و در آن تصاویر تنها چهار تن از مرزبانان قرار داده شده، آمده است که مذاکرات بین مسئولین این گروهک و هیات اعزامی علمای اهل سنت با تصمیم آزادی مرزبانان به پایان رسید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که علمای اهل سنت که دارای جایگاه بزرگی در جامعه اهل سنت ایران هستند از ابتدای ماجرا، میانجی‌گری کرده و سعی کردند این ماجرا به خیر و خوبی حل شود که نهایتا شورای مرکزی و رهبری سازمان جیش العدل رای به آزادی نظامیان داده و آنها را تحویل هیات اعزامی دادند.

جیش العدل مدعی شد که این تصمیم خالصتا در پاسخ به مطالبه علمای اهل سنت و در راستای نشان دادن حسن نیت و انسان دوستی اتخاذ شد تا ایران هم در راستای آزادی زندانیان اهل سنت گام بردارد و در غیر این صورت بر مشکلات و مسائل منطقه افزوده خواهد شد و این آخرین اقدام در نوعش نخواهد بود.

تحویل پیکر شهید دانایی‌فر به مقامات ایرانی

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت در گفت‌وگو با  فارس، با تایید تحویل ۴ مرزبان ربوده شده به مقامات ایرانی در پاکستان، از تحویل پیکر شهید جمشید دانایی‌فر به مقامات ایرانی خبر داد.

رامین حضرتی، سجاد زاهانی، جمشید دانایی فر، محمد نظامی و جمشید تیموری ۵ مرزبانان ایرانی بودند که توسط گروهک تروریستی جیش‌العدال ربوده شده بودند

Share