گزینه‌های روی میز شهرام همایون

تازه ترین اقدام توهم آمیز ضد انقلاب +تصویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهرام همایون که تاکنون کارهای بسیاری برای به اصطلاح مبارزه سیاسی انجام داده در تازه ترین اقدام سراسر توهم آمیز خود، ضمن انتخاب سه نفر به عنوان برگزیدگان ملت ایران از مخاطبان تلویزیونی خواسته تا به یکی از این سه نفر رای دهند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهرام همایون [با نام اصلی امیرحمید همایون] که تاکنون کارهای بسیاری برای به اصطلاح مبارزه سیاسی انجام داده در تازه ترین اقدام سراسر توهم آمیز خود، ضمن انتخاب سه نفر به عنوان برگزیدگان ملت ایران از مخاطبان تلویزیونی خواسته تا به یکی از این سه نفر رای دهند تا در آینده [که ایران آزاد می شود!] فرد پیروز به عنوان رئیس جمهور و … بر ممکلت حکومت کند!!!

bandicam 2014-02-02 23-09-55-170البته تا پیش از این شهرام همایون طرحی مشابه را ارائه کرده بود. آن روزها شهرام همایون با جو زدگی ناشی از شرایط بوجود آمده در داخل کشور از بیندگان و حتی کسانی که او را به عنوان فعال سیاسی قبول ندارند درخواست می کرد تا نامزدهای انتخاباتی شان را در برنامه زنده مطرح کنند تا دیگران به آنها رای مثبت دهند! در این میان برگزیدگان نهایی به انتخاب شهرام همایون در کمال حیرت و ناباوری چهره هایی چون: «شیرین عبادی،علیرضا نوری زاده،محسن سازگارا و حتی علیرضا میبدی [که برنامه ساز تلویزیونی است] بودند!

با وجود تلاش های بسیار شهرام همایون طرح مذکور نتوانست آنچنان که باید و شاید ممورد نظر مخاطبان قرار گیرد و خیلی زود چنین برنامه ای از دستور کار خارج شد، پس از آن زمزمه های تشکیل شورای ملی ضدانقلاب را به تکاپو واداشت، همه سازمان ها و حتی چهره های سیاسی از ترس اینکه نکند از پست و مقامی عقب بمانند اساسنامه شورا را امضا نموده و عضو آن شدند اما خیلی زود طومار این شورا نیز پیچیده شد! انتخاب رضا پهلوی به عنوان سخنگو بدون برگزاری انتخابات و نیز مسائل مالی از مباحثی بود که باعث شد شورای ملی نتواند به فعالیت خود ادامه دهد. اولین سازمانی که رسما از شورای ملی به دلیل موارد مذکور انصراف داد سازمان «نهاد مردمی» بود.

Tشهرام همایون حال با چه انگیزه ای دوباره طرح برگزیدگان ملت را مطرح کرده است معلوم نیست اما یک نکته که نباید آن را از یاد برد ذکر این مهم است که کارنامه شهرام همایون از همان ابتدای فرار از کشور که با بالا کشیدن پول تجار ایرانی شروع شد و پس از آن با طرح به اصطلاح ملی ماهستیم و … ادامه یافت جملگی برای منافع شخصی و سر و پا ماندن تشکیلات شبکه کانال وان بود. در دورانی که شبکه های لس آنجلسی یکی پس از دیگری به سبب مشکلات مالی ورشکسته شدند چطور شهرام همایون[مدیر کانال وان] با تعداد کم تبلیغات تلویزیونی در مقایسه با دیگر شبکه ها توانست به پخش برنامه های خود در ماهواره ادامه دهد!؟

اگرچه حجم بالایی از افشاگری ها در خصوص عناصر ضدانقلاب منتشر شده اما باید گفت که برخی از مسائل پشت پرده تنها زمانی افشا می شود که میان آنها درگیری و اختلافی روی دهد. به عنوان نمونه می توان به افشاگری شهرام همایون در رابطه با صادق صبا [مدیر بخش فارسی بی بی سی] اشاره کرد که البته با تهدید صادق صبا مبنی بر افشاگری درباره شهرام همایون ماجرا از سوی شهرام همایون دیگر پیگیری نشد و یا ماجرای علیرضا نوری زاده با شهرام همایون و…/ما هستیم

Share