در پوشش حقوق بشر

بهائیت و حمایت رسانه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،فرقه ضاله بهائیت از زمان شروع فعالیت خود در ایران و درکشورهای دیگر تلاش گسترده‌ای بر آموزش افراد مختلف با هدف جاسوسی، بدست آوردن اطلاعات و آمار در تمامی زمینه‌ها، و کنترل اوضاع سیاسی و اقتصادی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،امروزه شاهد هستیم این تشکیلات استعماری و جاسوسی، عوامل تربیت شده و خود فروخته خود را به عنوان مهره‌ها و عوامل نفوذی در همه نقاط دنیا از جمله ایران در راستای هدف شوم خود بکار می‌گیرد.زمانی که این افراد در اثر فعالیت‌های خرابکارانه خود لو رفته و توسط مراجع قضایی دستگیر شده تا به اتهام آنان به استناد مدارک موجود رسیدگی شود، در تحقیقات مفصل که توسط کارشناسان خبره انجام می‌گیرد مشخص شده این افراد مشغول به جاسوسی علیه امنیت ملی بوده و در نقشه‌ای که بر علیه نظام جمهوری ترسیم شده است مشغول به فعالیت می‌باشند. لذا این افراد با دلایلی که مفید قطع می‌باشد متهم شناخته شده و بر طبق قوانین جمهوری اسلامی با آنها برخورد می‌شود.

انتظارات نا بجای بهائیان:
افراد این فرقه ضاله اعتقاد دارند دولت و سیستم قضایی کشور نباید دخالتی در امور مربوطه به آنان داشته باشد، تا آنان بتوانند آزادانه و بدون محدودیتی خاص به فعالیت‌های جاسوسی خود بپردازند. این فرقه ضاله پا را از این هم فراتر گذاشته و می‌گویند درتبلیغات برای فرقه شیطانی خود هیچ گروه و دولتی نباید مانع فعالیت آنان شود تا به راحتی به جذب افراد جدید بپردازند و بتوانند در اهداف شوم خود مورد استفاده قرار دهند.نکته قابل تأمل این است، افراد به انحراف کشیده شده توسط فرقه ضاله بهائیت هر گونه برخورد در برابر اعمال جاسوسی خود را، نقض حقوق بشر دانسته و به صورتی برنامه ریزی شده در شبکه‌های ماهواره‌ای مانند:

۱- بی بی سی فارسی:

3

صادق صبا مدیر شبکه، بهائی-فرناز قاضی زاده مجری ،روزنامه نگار- پونه قدوسی خبرنگار عکاس-مسعود بهنود ، روزنامه نگار-و ….

۲- من و تو ۱

2 (1)

کیوان عباسی مدیر مسئول شبکه و بهائی- رها اعتمادی با نام اصلی رها بنی اعتماد بهائی زاده و بهائی ، مجری اتاق فکر شبکه-پانته آ مدیری گوینده – سالومه سیدنیا مجری -امیر علی محمدیان خراسانی -امید خلیلی مجری-پویا زراعتی- ساناز قاضی زاده-آرمین قبادی پاشا-آزاده حسینی-تیام بصیر-سمیه عابدین زاده -ندا جناب و….

 ۳- صدای آمریکا

1

از ۲۲ نوامبر ۱۹۷۹ احمدرضا بهارلو فعالیت خود را در این رسانه آغاز کرد. درکنار بهارلو، مجریان دیگری همچون رامش راسخ، بهروز عباسی و اکبر ناظمی که ازکارکنان رادیو ایران بودند، با هدایت بهارلو کارشان را در بخش فارسی صدای آمر کیا آغاز کردند.رامین عسگرد – ستاره درخشش- علیرضا نوری زاده- سارا دهقان-حمیده آرمیده- لونا شاد- سیامک دهقانپور- احمد باطنی – جمشید چالنگی- مهدی فلاحتی

البته هریک از این شبکه ها به بهانه‌های مختلف، به نقض حقوق بشر از سوی جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.تبلیغ و حمایت از بهائیت دستوری است که اربابان این فرقه ضاله بر آن تأکید فراوان دارند تا در کنار فعالیت‌های دیگر؛ حرکت‌های تبلیغی آنان مؤثر واقع شود. از جمله برنامه‌های موهوم می‌توان به برنامه اتاق خبر (در واقع اتاق جاسوسی) در شبکه من و تو اشاره کرد، که به صورت مستقیم و گاهی غیر مستقیم بر حمایت از بهائیت و بهائیان تأکید می‌کنند. یکی دیگر از این قبیل برنامه‌ها در شبکه بی بی سی فارسی، برنامه نشست‌هایی در خصوص بهائیان است که با هدف ارائه چهره‌ای مظلومانه، شیوه‌ای مدرن از تبلیغ را در پیش می‌گیرند. این روند در میزگرد‌ها و برنامه‌های تحلیلی که در شبکه صدای آمریکا پخش می‌شود نیز به چشم می‌خورد در این شبکه بهائی و تبلیغات همه روزه آن، افراد خود فروخته ای مانند محمد ملکی با بیان جملاتی در خصوص حمایت از بهائیت و حتی ملاقات و همراهی با افراد این فرقه سعی بر حمایت و تبلیغ برای این فرقه ضاله دارند. درحقیقت افرادی مانند محمد ملکی و دیگران، مهره‌ها و عوامل تربیت شده استعمارند که به انجام وظایف خود می‌پردازند. این نکته قابل تذکر است که این افراد معمولاً در جامعه خود هیچ محبوبیتی بخاطر اعمالی که انجام داده‌اند، ندارند و لذا سعی می‌کنند با خوش خدمتی به بیگانگان برای خود دوستانی دست و پا کنند و در این راه از هر ترفندی استفاده می‌کنند.

سخن آخر:

در پایان به این نکته اشاره می‌کنیم که آزادی و حقوق بشر در بسیاری از کشورها به راحتی پایمال می‌شود در حالیکه رسانه‌های کشورهای استعماری مانند آمریکا و انگلیس و… هیچ اشاره‌ای به آنها نمی‌کنند، و بهائیت را که در طول تاریخ خوش خدمتی‌های فراوانی را به استعمارگران داشته‌اند تا بتوانند آنها را از خود راضی نگه دارند، و آنان نیز در مقابل، تمام تلاش خود را برای حمایت از این تشکیلات خود ساخته به کار گرفته اند. نقض آزادی و حقوق بشر فقط و فقط داستان و بهانه ای است تا در سایه ی آن، برای پیشبرد اهدافشان در مناطق مهمی مانند ایران تلاش کنند. اما در دیگر نقاط دنیا مانند افغانستان، سوریه، فلسطین، کشورهای آفریقایی و…. به این موضوع حتی در حد حرف هم نمی‌پردازند و برای آن اهمیتی قائل نیستند.

دیده بان/

Share