بر اثر بارش برف و کولاک محور آستارا به اردبیل مسدود شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان درباره وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: با توجه به کولاک شدید در گردنه حیران محور آستارا به اردبیل با هماهنگی پلیس راه این استان مسدود شده است.  مهیار رستگار با بیان اینکه بسیاری از وسیله نقلیه مسافران تجهیزات زمستانی را ندارند، افزود: به همین دلیل از تردد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان درباره وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: با توجه به کولاک شدید در گردنه حیران محور آستارا به اردبیل با هماهنگی پلیس راه این استان مسدود شده است.

13921211000387_PhotoA

 مهیار رستگار با بیان اینکه بسیاری از وسیله نقلیه مسافران تجهیزات زمستانی را ندارند، افزود: به همین دلیل از تردد خودروها در محور آستارا به اردبیل جلوگیری می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه مسافران از محورهای جایگزین استفاده کنند، تصریح کرد: مسافران می‌توانند از مسیر قزوین ‌ـ زنجان‌ ـ اردبیل استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ممکن است وضعیت کولاک تا ساعتی دیگر از حالت فعلی خارج شود، گفت: در محور اسالم به خلخال نیز تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

رستگار ادامه داد: تردد در اشکورات رودسر نیز با زنجیر چرخ ممکن است و از مسافران می‌خواهیم در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری به مناطق کوهستانی گیلان خودداری کنند.

رستگار وضعیت دیگر جاده‌های گیلان را بارانی عنوان کرد و یادآور شد: سطح جاده‌ها به دلیل بارش باران لغزنده است و از رانندگان می‌خواهیم مقررات را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسافران از سالم بودن خودروی خود اطمینان داشته باشند، خاطرنشان کرد: مسافران مطمئن شوند خودروی آنها نقص فنی نداشته باشد.

فارس/

Share