پیش از ظهر امروز برگزار شد

برگزاری معارفه مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های گیلان صبح امروز با حضور آقای مهندس غلامی معاون سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کل کشور در سالن اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی  دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های گیلان صبح امروز با حضور مهندس غلامی معاون سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کل کشور , صفرعلی کریمی معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان , دکتر تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی , خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان , سرهنگ مهیار رستگار وتنی چند از مدیران استانی در سالن اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شد.

payane (1)مهندس غلامی با بیان اینکه وضعیت پایانه های گیلان در شان شهروندان این استان نیست , گفت:وقت مردم دارای اهمیت زیادی است و هدف اصلی کاهش اتلاف زمان مردم در سفر است و باید بهترین امکانات برای مردم فراهم شود.

وی در ادامه افزود:باید نگاه به حمل و نقل به گونه ای باشد که راحتی و امنیت در سفر برای مردم ایجاد شود.

غلامی خواستار بازنگری در ساختار حمل و نقل کشور کشور است.

وی در پایان از زحمات علیپور مدیرکل سابق پایانه های گیلان تشکر کرد.

گفتنی است سبحان‌الله علیپور پس از سه سال سکان هدایت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان را به «ناصر آل‌محمدی» تحویل داد.

Share