برگزاری هفتمین روز درگذشت استاد فرض پور ماچیانی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم گرامیداشت استاد مصطفی فرض پور ماچیانی به مناسبت هفتمین روز درگذشت استاد فرهنگ و ادب این دیار ، دوشنبه ۱ اردبیهشت ساعت ۱۶ عصر در سالن شهید انصاری ( وارش ) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود. به نقل از روابط عمومی اداره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم گرامیداشت استاد مصطفی فرض پور ماچیانی به مناسبت هفتمین روز درگذشت استاfarz pur 1د فرهنگ و ادب این دیار ، دوشنبه ۱ اردبیهشت ساعت ۱۶ عصر در سالن شهید انصاری ( وارش ) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود.
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت : این مراسم توسط انجمن مفاخر ادبی استان گیلان ، خانواده آن استاد مرحوم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد.
رضا ثقتی گفت : در این مراسم جمعی از فرهیختگان فرهنگی و ادبی ، اساتید ، دانش پژوهان ، دانشجویان و علاقمندان آن استاد به شرح و بیان زندگی ، آثار و خدمات فرهنگی – ادبی استاد فرض پور ماچیانی خواهند پرداخت.
این مسوول از عموم فرهیختگان ادبی و فرهنگی ، اساتید ، دانش پژوهان و دانشجویان و علاقمندان آن استاد جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد.
در این مراسم همچنین نماهنگی از زندگی و وداع مردم استان گیلان با این استاد به نمایش در خواهد آمد.

Share