توسط شهرداری و شورای اسلامی بندرانزلی

برگزاری مسابقه عکاسی نوروز فاطمی در بندرانزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهرداری و شورای اسلامی شهر ساحلی بندرانزلی ، مسابقه عکاسی نوروز فاطمی برگزار می کند.مسوول روابط عمومی شهرداری انزلی گفت : عکس ها با موضوعات نوروز فاطمی و طبیعت انزلی پذیرفته می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  شهرداری و شورای اسلامی شهر ساحلی بندرانزلی ، مسابقه عکاسی نوروز فاطمی برگزار می کند.

anzali-no مسوول روابط عمومی شهرداری انزلی گفت : عکس ها با موضوعات نوروز فاطمی و طبیعت انزلی پذیرفته می شوند.

ˈ حامد سمیعی ˈ اظهار کرد : هرشرکت کننده می تواند حداکثر پنج تصویر را برای شرکت در مسابقه از تاریخ ۱۵ فروردین ۹۳ لغایت ۲۵ فروردین ۹۳ به ایمیل سایت شهرداری به آدرس (ravabetomomi@anzali.ir) ارسال کند .

وی افزود: تصاویر باید به صورت دیجیتالی و به صورت رنگی و یا سیاه و سفید و از لحاظ موضوعی منطبق بر زمینه های مسابقه با محوریت نوروز فاطمی ، نگاه عکاس، پیام عکس و کیفیت عکاسی داوری خواهند شد و نتایج آن از طریق سایت شهرداری بندرانزلی اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد : از عکاسان ۱۰ عکس برتر به دو نفر برتر عکس نوروز فاطمی و یک نفر برتر عکس طبیعت انزلی جوایز نفیسی اهداء می شود و به سه اثر برتر دیگر عکس نوروز فاطمی و دو اثر برتر دیگر طبیعت انزلی و دو اثر عکس موبایلی منطبق با موضوعات مسابقه جوایز جوایز ارزنده و لوح یادبود، تقدیر و از عکس های برگزیده ارسالی، نمایشگاهی در مکانی مناسب برگزار خواهد شد.

سمیعی اضافه کرد : شرکت کنندگان آثار خود را بهمراه مشخصات و شماره تماس به آدرس ایمیل سایت و دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

به گفته وی اندازه هرعکس ارسالی باید حداقل ۶۰۰ در۸۰۰ پیکسل باشد، حجم هرعکس ارسالی باید حداکثر ۸۰۰ کیلوبایت باشد(اگرحجم عکس بیشترباشد با نرم افزارهای مختلفی می توان سایز آن را تا حدلازم کاهش داد. دقت شود که غیرازسایز،هیچ ویژگی دیگری ازعکس نباید تغییرکند).

وی متذکر شد: عکس های ارسالی باید فاقد هرگونه تاریخ،توضیح،امضا و یا لوگو بر روی عکس باشد؛ فایل اصلی عکسها باید باکیفیت اصلی در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه (واحد روابط عمومی شهرداری بندرانزلی) ارسال شود . فایل عکس ها باید بافرمت jpg یا  tiffبه دبیرخانه مسابقه فرستاده شوند.

مسوول روابط عمومی شهرداری انزلی متذکر شد: نبایست روی عکس هاهیچگونه افکت و یا تغییری (به استثنای اندازه تصویر) توسط نرم افزارهای گرافیکی صورت گرفته باشد.

وی اضافه کرد : آثار ارسال شده توسط شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت معنوی آثار است ، درصورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای، عواقب حقوقی و جزایی آن برعهده شرکت کننده است.

به گفته وی ارسال عکس به منزله قبول شرایط مسابقه ازسوی ارسال کننده است. برگزارکننده حق استفاده ازآثار منتخب را برای چاپ کتاب، کارت پستال، درج در وبسایت شهرداری و برگزاری نمایشگاه، با ذکر نام صاحب اثر برای خود محفوظ می دارد.

وی تصریح کرد : ارسال اثر به منزله قبول شرایط ومقررات فوق است و شماره های تماس دبیرخانه مسابقه روابط عمومی شهرداری انزلی بدین شرح ۰۹۳۵۸۵۵۲۹۱۹و ۰۹۱۱۹۸۱۸۶۸۸ و۴۲۴۹۷۹۶-۰۱۸۱ اعلام می شود./ایرنا

Share