برگزاری ستادبزرگداشت بیست وپنجمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ستادبزرگداشت بیست وپنجمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) عصر امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.  به نقل از استانداری گیلان ؛ دکتر محمدعلی نجفی در این نشست بر برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم تأکید کرد و گفت : انشاء ا… بتوانیم نمایانگر واقعی نهضت عظیمی که حضرت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ستادبزرگداشت بیست وپنجمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) عصر امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

jpg1095 به نقل از استانداری گیلان ؛ دکتر محمدعلی نجفی در این نشست بر برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم تأکید کرد و گفت : انشاء ا… بتوانیم نمایانگر واقعی نهضت عظیمی که حضرت امام آغاز کردند و به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران منتهی شد باشیم و ارزش عظیم انقلاب را گرامی بداریم .

وی ایام سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را ایامی بی نظیر در انقلاب اسلامی دانست و افزود : پاسداشت این ایام مروری برتاریخ پربار انقلاب اسلامی است .

استاندارگیلان با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی براینکه این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست افزود : یاد و نام امام راحل (ره) باید همواره در کنار انقلاب بماند تا حافظ این نظام باشد .

وی برمردمی بودن برگزاری این پاسداشت تأکید کرد و افزود : همه مسئولین و مردم در جهت پاسداشت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و اشاعه این فرهنگ کوشا هستند.

دکتر نجفی افزود :اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تهاجم استکبار قرار گرفته بزرگداشت این ایام باید به نحو شایسته برگزار گردد تا عزت ملت ایران در دنیا تجلی پیدا کند .

درادامه این مراسم احمدی پور معاون سیاسی ، امنیتی استانداری با بیان اینکه پاسداشت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) پاسداشت نظام و آرمان های انقلاب است افزود : همانگونه که مدیران در جهت انجام وظایفی که به عنوان یک امانت برعهده آنان قرار گرفته است از یکدیگرسبقت می گیرند مطمئنا” در پاسداشت این ایام نیز اینگونه عمل خواهند کرد .

وی درادامه سخنان خود پاسداشت این ایام را در استان گیلان دارای ۲ ویژگی عنوان کرد و افزود : اعزام کاروان پیاده به مرقد امام خمینی (ره) که در گیلان از نمود بیشتری نسبت به سایر مناطق برخوردار بوده و همچنین برگزاری سالگرارتحال حضرت آیت ا… احسانبخش از جمله ویژگی های پاسداشت این ایام بشمار میرود که باید با تمام توان در جهت برگزاری هرچه با شکوهتر این مراسمات تلاش کنیم .

 

در ادامه این مراسم هریک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

Share