بخشدار جدید بندرانزلی معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در جلسه امروز (دوشنبه) شورای ادارای شهرستان بندرانزلی منوچهر عاشوری به عنوان بخشدار جدید معرفی و از زحمات موسی کاظمی بخشدار دوسال اخیر انزلی تقدیر و تشکر به عمل آمد. موسی کاظمی بخشدار سابق انزلی با گزارشی از دوسال خدمتش از همکاری تمام دهیاران این شهرستان تشکر ویژه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در جلسه امروز (دوشنبه) شورای ادارای شهرستان بندرانزلی منوچهر عاشوری به عنوان بخشدار جدید معرفی و از زحمات موسی کاظمی بخشدار دوسال اخیر انزلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ashoriموسی کاظمی بخشدار سابق انزلی با گزارشی از دوسال خدمتش از همکاری تمام دهیاران این شهرستان تشکر ویژه ای کرد و از زحماتشان قدردانی نمود .

وی با اشاره به سه سال اداره بخشداری انزلی با یک سرپرست قبل از دو سال خدمتش از فشار زیاد کاری در این قسمت خبر داد و برای منوچهر عاشوری آرزوی موفقیت نمود.

منوچهر عاشوری بخشدار جدید انزلی نیز در ادامه با آرزوی موفقیت بیش از پیش برای دولت تدبیر و امید از تمام روسای ادارات شهرستان که در جلسه حضور داشتند تشکر نمود و از آن ها خواست که همکاری های لازم را در دوره ی خدمتش داشته باشند ./انزلی کلاب

Share