همزمان با تعطیلات نوروزی

بازگشایی تقاطع غیر همسطح بازکیا گوراب در عید نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با تعطیلات نوروزی تقاطع غیر همسطح بازکیاگوراب برای مسافران نوروزی بازگشایی شد.در حال حاضرهدایت ترافیک از روی تقاطع انجام می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با تعطیلات نوروزی تقاطع غیر همسطح بازکیاگوراب برای مسافران نوروزی بازگشایی شد.

IMG_5620 مهندس خاوری مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به اهمیت این تقاطع گفت: تقاطع غیرهمسطح بازکیاگوراب از آن جهت اهمیت دارد که مسیرهای سراوان، سنگر، سیاهکل و لاهیجان را به یکدیگر متصل می‌کند و به صورت انشعاب، باعث اتصال ایمن محور شریانی رشت-چابکسربه شهرستان سیاهکل می گردد.

مهندس خاوری با اشاره به وجود مناطق سیاحتی وگردشگری درگیلان خاطر نشان کرد: شرایط آب وهوایی گیلان ودارابودن جاذبه های بکر طبیعی باعث افزایش گردشگر می شود که این امر لزوم داشتن راههای ارتباطی مناسب را دوچندان می کند.

وی افزود:در این راستا به دلیل پیش رو داشتن تعطیلات نوروزی و وفور مسافران ، ایمن سازی وتکمیل نسبی پروژه را در دستور کار قراردادیم و با ایمن سازی آن ، شرایط را برای تردد وسائط نقلیه از روی تقاطع و اتصال راه ارتباطی لاهیجان به سیاهکل در کمترین زمان ممکن فراهم آوردیم.

مهندس خاوری تصریح کرد:در حال حاضرهدایت ترافیک از روی تقاطع انجام می گیرد ولی با پایان یافتن تعطیلات نوروزی ، تقاطع مذکور برای تکمیل نهایی وانجام بخشی ازعملیات ،مجددا بسته می شود تا انشاء ا… در آینده ای نزدیک به بهره برداری کامل برسد.

 

Share