قابل توجه مسئولان محترم گیلان:

بازهم دموکراسی مشت ولگد،اینبار دریکی از ادارات گیلان+شرح ماجرا

ظاهرا دموکراسی مشت و لگد در گیلان دارد به یک دموکراسی فعال و پرطرفدار تبدیل شده است چند روز پیش خبری به تحریریه دیارمیرزا رسید که واقعا باعث تاسف شد شنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از آن است که یک عضو باتجربه و رزمی کار یکی از شوراهای شهر استان گیلان برای حفظ معاون شهردار با شهردار گلاویز شده و ضمن برخورد فیزیکی و فخاشی وی را تهدید به عزل نمود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،شاید شما هم در بخش‌های مختلف خبری شاهد پخش درگیری‌های نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی بوده‌اید. درگیری‌هایی که بارها و بارها در کشورهایی مانند ترکیه، کره جنوبی، گرجستان و … اتفاق افتاده است و یکی از راه حل‌های معمول در برخی از این کشورها برای رسیدن به اهداف سیاسی خود است.kotak

در جریان این درگیری‌ها قطعا نماینده یا چهره سیاسی که از قدرت بدنی و مشت‌های قوی تری برخورد دار باشد قطعا می‌تواند اعتقادات خود را پیش ببرد و شاید می‌تواند از آن به عنوان دموکراسی مشت و لگد نیز نام برد. این درگیری‌ها برای رسانه‌های کشورهای دیگر از جمله ایران بسیار جذاب است و رسانه‌ها به ویژه تلویزیون در بخش‌های مختلف خبری خود با آب و تاب فراوان به این موضوع می‌پردازند.

نکته جالب در این میان این است که ایران نیز از جمله کشورهایی است که شاهد این شیوه برخورد و درگیری‌های فیزیکی بوده است و در طول سی و پنج سال از عمر سپری شده از انقلاب اسلامی شاهد درگیری‌های لفظی و فیزیکی نمایندگان و برخی چهره‌های سیاسی باهم بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چندی پیش خبر کتک کاری یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان با یکی از مدیران کل استان گیلان در سراسر کشور خبر داغ رسانه ها شد و چنان درگیری فیزیکی و فحاشی این نماینده خبرساز شد که تا مدتها این خبر در سرتیتر رسانه ها بود

پیش از آن نیز کتک کاری و فحاشی دو عضو شورای شهر سابق رشت در جلسه رسمی این شورا و درگیری و فحاشی دو عضو شورای شهر منجیل در نماز جمعه  از خبرهای داغ مردم و رسانه ها  استان شده بود.

اما ظاهرا دموکراسی مشت و لگد در گیلان دارد به یک دموکراسی فعال و پرطرفدار تبدیل شده است چند روز پیش خبری به تحریریه دیارمیرزا رسید که واقعا باعث تاسف شد شنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از آن است که یک عضو باتجربه و رزمی کار یکی از شوراهای شهر استان گیلان برای حفظ معاون شهردار با شهردار گلاویز شده و ضمن برخورد فیزیکی و فحاشی وی را تهدید به عزل نمود.

حال واقعا شورای شهر فقط قرار است نظارت کند یا اینکه با زور حرف خود را به کرسی بنشاند بهرحال ما قصد نداریم این موضوع را بیشتر باز کنیم اما مسئولان گیلان به فکر باشند چرا جدیدا دموکراسی مشت و لگد در گیلان اینقدر طرفدار پیدا کرده ؟؟؟

 

Share