با همراهی مدیرعامل نداجا

بازدید مدیرعامل منطقه آزادانزلی از کشتی سازی شهدای هفتم آذر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایجاد کارخانه کشتی سازی و تعمیرات کشتی علاوه بر افزایش ایمنی کشتی های ایرانی در دریای خزر موجب صرفه جویی ارزی قابل توجهی برای کشور و اشتغالزایی در گیلان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل این سازمان به همراه معاونین و مدیران ازکشتی سازی شهدای هفتم آذر نیروی دریایی بازدید کرد.

این بازدید به منظور آشنایی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با توانمندیهای این مرکز نوسازی کشتیهای تجاری که در سال ۹۳ از سوی بخش خصوصی و با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در جوار محدوده این منطقه ایجاد شده صورت گرفت.

KeshtiSazi در این بازدید رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی آمادگی سازمان متبوع خود را برای بهره گیری از مزایا و معافیتهای قانونی منطقه آزاد انزلی برای واردات ماشین آلات و تجهیزات سنگین مورد نیاز اعلام کرد و افزود: باتوجه به کمبود شدید فضای مورد نیاز جهت تعمیرات زیرآبی و نوسازی انواع کشتی ها در ساحل دریای خزر امیدوارم این کارخانه با مساعدت همه دستگاه های ذیربط، مراحل تکمیل و توسعه خود را همزمان با ارائه خدمات به متقاضیان سپری کند.

مسرور افزود: ایجاد کارخانه کشتی سازی و تعمیرات کشتی علاوه بر افزایش ایمنی کشتی های ایرانی در دریای خزر موجب صرفه جویی ارزی قابل توجهی برای کشور و اشتغالزایی در گیلان خواهد شد.

محسن بهزادفر مدیرعامل سرویس های حمل و نقل نیروی دریایی (نداجا) به بیان نحوه راه اندازی، ظرفیتها و برنامه های آتی این مجموعه پرداخت و اظهار داشت: این کشتی سازی با سرمایه گذاری یکصد میلیارد ریال ایجاد شده و در فاز اول ایجاد این کشتی‌سازی برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و با مشاغل جانبی و پیمانکاران برای ۵۰۰ نفر به طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

گفتنی است شرکت کشتی سازی هفتم آذر طبق فرمان امیر فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، در بندرانزلی ایجاد شده و برای نخستین ‌بار در شمال و جنوب ایران، اقدام به بازسازی و نوسازی کشتی های با تناژ بالا بدون استفاده از حوض خشک توسط بالشتک‌های هوا و با تکنولوژی داخلی می نماید.

Share