بازدید رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی از مرکز نگهداری کودکان خانه سبز اندیشان وطن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی پیش از ظهر روز ۴ فروردین در مرکز نگهداری کودکان خانه سبز اندیشان وطن در محدوده این منطقه حضور یافت. در این بازدید که بیش ازیک ساعت به طول انجامید معاونین و مدیران این سازمان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر انزلی حضور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی پیش از ظهر روز ۴ فروردین در مرکز نگهداری کودکان خانه سبز اندیشان وطن در محدوده این منطقه حضور یافت.

در این بازدید که بیش ازیک ساعت به طول انجامید معاونین و مدیران این سازمان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر انزلی حضور داشتند.

01مسرور در این بازدید ضمن تشکر از زحمات مدیر و تمامی پرسنل مرکز که از این کودکان در حد بسیار مطلوبی نگهداری و خدمات آموزشی مناسبی در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری ارائه می کنند، از بخشهای مختلف مرکز بازدید و با کودکان حاضر در این مرکز به طور صمیمی به گفتگو پرداخت.

مسرور خاطرنشان کرد: کودکانی که در این مرکز نگهداری می شوند دارای استعدادهای خوبی هستند و موفقیت های مختلفی در زمینه تحصیلی و ورزشی کسب کرده اند و این عزیزان می توانند از امکانات و خدمات تفریحی و گردشگری منطقه آزاد به صورت رایگان استفاده نمایند.

اسماعیل پور وطن موسس این مرکز، بخشهای مختلف خانه سبزاندیشان وطن را برای مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی معرفی و برنامه های آینده را نیز تشریح نمود.

وی از حضور و توجه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نسبت به این کودکان تشکر نموده و افزود: حضور شما باعث افزایش روحیه و ایجاد انگیزه میان کودکان برای اثرگذاری مثبت در پیشرفت کشور می شود.

مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست از آبان ماه ۸۹ (نیمه شعبان) در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع، با زیربنای۸۵۶ مترمربع در سه طبقه با ۱۴ اتاق با هزینه موسس این مرکز آغاز به کار نموده و دارای انوع امکانات آموزشی، کمک آموزشی، تفریحی برای کودکان حاضر در این مرکز می باشد.

 

Share