انفجار در آپارتمان مسکونی در بلوار شهید چمران رشت +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، شب گذشته انفجار در یک خانه مسکونی در بلوار شهید دکتر چمران موجب وحشت ساکنین شد و خساراتی نیز به بار آورد. شهرام مومنی، افسر کشیک سازمان آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، شب گذشته انفجار در یک خانه مسکونی در بلوار شهید دکتر چمران موجب وحشت ساکنین شد و خساراتی نیز به بار آورد.

شهرام مومنی، افسر کشیک سازمان آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در باره این حادثه گفت: ساعت ۲۱: ۱۶ شب گذشته مورخ۲۲ فروردین ۹۳ وقوع انفجار شدید در یک منزل مسکونی در کوچه جنت بلوار شهید دکتر چمران از طریق سامانه ۱۲۵ به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۸ تن ازآتش نشانان ۵ ایستگاه آتش نشانی راهی محل حادثه شده و در بررسیهای اولیه دریافتند انفجار در یکی ازواحد‌های یک ساختمان چهار طبقه رخ داده است.

مومنی خاطر نشان کرد: خوشبختانه چون در زمان انفجار ساکنین در منزل حضور نداشتند از این حادثه جان سالم به در بردند. وی علت این حادثه را انتشار گاز و رسیدن جرقه با آن اعلام کرد.

شایان ذکر است آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه به آشیانه‌های خود باز گشتند.
SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

Share