برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک در منطقه آزاد انزلی

انعقاد تفاهمنامه همکاری منطقه آزادانزلی و کانون اتومبیرانی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، این سازمان با انعقاد تفاهم نامه ای همکاریهای خود را با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور گسترش می دهد. ارائه طرح پیشنهادی به منظور احداث هتل در محدوده این منطقه و ایجاد مراکز گردشگری و تفریحی شامل کمپینگ ، پیست کارتینگ و برگزاری مسابقات غیرحرفه ای از دیگر موارد مورد توافق شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل ازروابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، این سازمان با انعقاد تفاهم نامه ای همکاریهای خود را با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور گسترش می دهد.

AnzaliFZ16 تفاهم نامه مزبور به منظور همکاری در زمینه گسترش زیرساخت ها، امکانات و توسعه فعالیت های گردشگری و جذب گردشگر داخلی و خارجی به منطقه آزاد انزلی میان دو طرف منعقد شد، درخصوص مهمترین توافقات صورت گرفته می افزاید: راه اندازی دفتر نمایندگی کانون در منطقه آزاد انزلی با هدف جذب گردشگر از کشورهای آسیای میانه و ارائه کلیه خدمات شامل ترجمه و تبدیل گواهینامه های رانندگی ملی به گواهینامه های بین المللی، ارائه پلاک ترانزیت ، صدور مجوز عبور گمرکی، گواهینامه مالکیت بین المللی و …از مهمترین موضوعات مورد توافق است.

از سوی دیگر برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و رالی اتومبیل های تاریخی در این منطقه از دیگر بندهای این توافقنامه است.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: ارائه طرح پیشنهادی به منظور احداث هتل در محدوده این منطقه و ایجاد مراکز گردشگری و تفریحی شامل کمپینگ ، پیست کارتینگ و برگزاری مسابقات غیرحرفه ای از دیگر موارد مورد توافق شده است.

برگزاری دورهای آموزشی گردشگری و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری و جاذبه های گردشگری منطقه آزاد انزلی در دفاتر نمایندگی خارج از کشور کانون جهانگردی و اتومبیرانی، بندهای دیگر توافقنامه سازمان منطقه آزاد انزلی با کانون جهانگردی کشور را تشکیل می دهد.

در جلسه امضای این تفاهم نامه رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان با بیان اینکه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور از ظرفیتهای متعددی در حوزه های گردشگری برخوردار است، افزود: آمادگی خود را برای توسعه همکاریهای مشترک برای بهره گیری از مزایا و معافیتهای قانونی منطقه آزاد انزلی به منظور جذب سرمایه گذار اعلام

می داریم و امیدواریم این جلسه آغاز یک تعامل و همکاری سازنده میان دو سازمان در حوزه داخلی و بین المللی باشد.

ابوالقاسم ایرجی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور با اعلام اینکه این کانون از سال ۱۳۰۹ فعالیت خود را در حوزه های جهانگردی،توریسم آغاز نمود، گفت: باید علاوه بر بالا بردن استانداردهای امکانات و تسهیلات گردشگری داخلی به سطح بین المللی برای جذب گردشگر خارجی، ظرفیتهای گردشگری منطقه آزاد انزلی را از طریق دفاتر نمایندگی این کانون، در سطح جهانی معرفی و با توجه به اقلیم و تنوع زیستی استان گیلان، آمادگی تأسیس موسسه آموزش عالی توریسم در این منطقه را اعلام می کنیم.

در این جلسه معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی و اعضای هیأت مدیره کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز حضور داشتند.

Share