امکان دریافت لیست حق بیمه اینترنتی درهشت شعبه دیگرتامین اجتماعی گیلان فراهم شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ,امکان دریافت لیست حق بیمه اینترنتی درهشت شعبه دیگرتامین اجتماعی گیلان فراهم شد. به دنبال اجرای طرح دریافت لیست حق بیمه بصورت اینترنتی بعنوان گامی دیگر درمسیر افزایش خدمات غیرحضوری وپس ازپشت سرنهادن فازهای مقدماتی وپایلوت کشوری ودرمرحله […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ,امکان دریافت لیست حق بیمه اینترنتی درهشت شعبه دیگرتامین اجتماعی گیلان فراهم شد.

به دنبال اجرای طرح دریافت لیست حق بیمه بصورت اینترنتی بعنوان گامی دیگر درمسیر افزایش خدمات غیرحضوری وپس ازپشت سرنهادن فازهای مقدماتی وپایلوت کشوری ودرمرحله جدید تسری امکان این خدمت ، پس ازشعب یک ودو رشت ، لاهیجان وبندرانزلی ، باتلاش واراده جدی متولیان امر، برای کارفرمایان هشت شعبه دیگر استان درسایر شهرها نیز این امکان فراهم گردید .tamin

براین اساس درادامه اجرای این طرح کارفرمایان محترم درشهرهای رودسر، فومن ، لنگرود ، آستارا ، منجیل ، رضوانشهر ، صومعه سرا وهمچنین کارفرمایان حوزه شهرصنعتی رشت قادرخواهند بود ازاین پس نسبت به ارسال لیست حق بیمه پرسنل خود بصورت اینترنتی اقدام نمایند .

کارفرمایان گرامی میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ورمزعبوربه شعب تامین اجتماعی مراجعه نمایند .

 

Share