فرمانده انتظامی گیلان گفت

امسال پلیس با سارقان مانند اراذل و اوباش برخورد می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی گیلان گفت: امسال پلیس با سارقان مانند اراذل و اوباش برخورد می‌کند و مالخران شناسایی و دستگیر می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی گیلان گفت: امسال پلیس با سارقان مانند اراذل و اوباش برخورد می‌کند و مالخران شناسایی و دستگیر می‌شوند.

rahmati ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در کمیسیون مبارزه با سرقت پلیس گیلان راهبرد مأموریتی ناجا در سال جاری را مبارزه با سرقت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در فروردین امسال کشف سرقت نسبت به وقوع آن ۱۳درصد در استان افزایش داشته است، اظهار داشت: سرقت خودرو و لوازم داخلی خودرو به دلیل بی‌احتیاطی و بی‌توجهی رانندگان نسبت به توصیه‌های پلیس از مهم‌ترین سرقت‌های رخ داده در مدت مذکور بوده است.

رئیس پلیس گیلان با اشاره به اینکه توجه جدی مردم در به‌کارگیری لوازم امنیتی و حفاظتی در پیشگیری و کاهش وقوع سرقت بسیار مؤثر است، تصریح کرد: امسال پلیس با سارقان مانند اراذل و اوباش برخورد می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه در بیشتر مواقع سرقت خودرو با هدف سرقت قطعات با ارزش داخلی انجام می‌شود، ادامه داد: نادیده گرفتن توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی برای حفظ ایمنی و پیشگیری از سرقت فرصت ارتکاب جرم را برای سارقان بالقوه فراهم می‌کند.

به گفته قائدرحمتی، شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه نیز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی اذعان داشت: شناسایی و دستگیری مالخران به لحاظ تاثیر آن در کنترل و کاهش وقوع سرقت‌ها و کشف و بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان برای پلیس مهم است.

رئیس پلیس گیلان، کنترل مرزها، مقابله با سرقت، امنیت اخلاقی و مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر را از اولویت‌های پلیس در سال ۹۳ برشمرد.

وی خواستار توجه جدی شهروندان در جلوگیری از سرقت لوازم و قطعات و محتویات خودرو شد و یادآور شد: از شهروندان می‌خواهیم حتی‌المقدور خودروهای خود را در پارکینگ‌های دارای نگهبان یا در مکان‌های قابل دید پارک کنند.

قائدرحمتی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مراجعه به بانک و دریافت پول از گذاشتن آن در داخل خودرو و رها کردن اتومبیل در معابر بدون سرنشین برای انجام دیگر کارهای اداری امتناع کنند./فارس

Share