"پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان به مناسبت روز ارتش

امروز ارتش ایران با سربلندی و افتخار, الگو و امید آفرین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی و مکتبی با تکیه برآموزه های الهی ، الگو و امید آفرین است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه  و استاندار گیلان به مناسبت ۲۹ فروردین , روز ارتش پیام مشترکی صادر کرده اند.متن پیام به شرح ذیل است:
najafi-ghorbaniگرامیداشت بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی ، قدردانی از فرزندان شایسته و غیور کشورمان است که در طول بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب تحت هدایت های امام خمینی (ره) و رهبر معظم سرافرازانه و مجاهدانه در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حراست از مرزهای سرزمین پهناور کشورمان ، خوش درخشیده اند .

بی گمان گذر انقلاب از پیچ های تاریخی و گذر گاه های سخت صیانت از حقوق مشروع ایران بزرگ و دستیابی به اهداف تعیین شده ی نظام اسلامی بدون فراهم کردن بستر امنیت و آرامش کنونی توسط نیروهای مسلح بسیج و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران فراهم نمی شود .

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی و مکتبی با تکیه برآموزه های الهی ، الگو و امید آفرین است .

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره ی ۴۸ هزار شهید و الامقام ارتش بویژه امیرسپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای این نیرو در گیلان ، فرارسیدن بیست و نهم فروردین روز ارتش و نیروی زمینی به این ولایتمدران پایمرد تبریک گفته و توفیقات روز افزونشان را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نائب آن حضرت فرماندهی معظم کل قوا خواستاریم .

 

زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه دراستان
محمد علی نجفی استاندار گیلان

 

Share