استقبال بی نظیر علاقمندان به مطالعه از کتابخانه های فعال نوروزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از استقبال کم نظیر اعضا و علاقمندان به مطالعه در تعطیلات نوروزی و در کتابخانه های عمومی این استان خبر داد. هادی بادروح گفت: ۹باب کتابخانه عمومی در شهرستانهای استان در طی تعطیلات نوروزی بصورت تک شیفت فعال بوده و در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از استقبال کم نظیر اعضا و علاقمندان به مطالعه در تعطیلات نوروزی و در کتابخانه های عمومی این استان خبر داد.

badrohهادی بادروح گفت: ۹باب کتابخانه عمومی در شهرستانهای استان در طی تعطیلات نوروزی بصورت تک شیفت فعال بوده و در خدمت مراجعان و علاقمندان به مطالعه بودند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان اظهار داشت: در طول فعالیت کتابخانه های عمومی در تعطیلات نوروزی علاوه بر ارائه خدمات روزمره به اعضا، استقبال ازمیهمانان نوروزی نیز در دستور کار کتابداران پرتلاش استان بوده که از این نظر بسیاری از این میهمانان نوروزی ضمن آشنایی با کتابخانه های عمومی استان از نزدیک در جریان فعالیتها و خدمات صورت گرفته درکتابخانه های عمومی استان قرار گرفتند.

وی هدف اصلی از این اجرای این برنامه در تعطیلات نوروزی را از یک سو تشویق و ترغیب علاقمندان به مطالعه و ترویج فرهنگ استفاده بهینه از اوقات فراغت عنوان کرد.

بادروح همچنین تاکید کرد: باید تلاش کرد ، در سال فرهنگ و اقتصاد؛ با عزم ملی و مدیریت جهادی ، بگونه ای برنامه ریزی کرد تا فرهنگ کتابخوانی به امری جدانشدنی ازبرنامه های روزانه مردم جامعه تبدیل شود.

گفتنی است طرح فعالیت نوروزی کتابخانه های عمومی در استان گیلان در ۹ کتابخانه از مجموع۷۳ کتابخانه عمومی در استان و در شهرهای رشت، آستارا، بندرانزلی ، آستانه اشرفیه، تالش ، صومعه سرا، لاهیجان و لنگرود به اجرا درآمد.

 

Share