معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان

استاندار مسئول ستاد ارتحال امام است/در اجرای امور تعارف نداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمدی‌پور با تاکید براینکه آنچه حق ذاتی خود می‌دانیم به کسی واگذار نمی‌کنیم، یادآور شد:در اجرای امور تعارف نداریم و نظارت و کنترل توسط فرمانداران انجام می‌شود و راهکارهای قانونی در این‌باره وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی‌پور عصر امروز در جلسه هماهنگی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی از مراسم و مجموعه برنامه‌های بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در گیلان اظهار کرد: متولی ستاد و برنامه‌های مراسم ارتحال امام (ره) در استان مشخص است.

Ahmadipoor وی استاندار و فرمانداران را متولی برگزاری مراسم مذکور عنوان کرد و افزود: مسئولیت‌ها به گونه‌ای است که امامان جمعه با دعوت از سخنرانان دچار مشکل می‌شوند.

احمدی‌پور خواستار دقت، نظارت و کنترل فرمانداران در اجرای برنامه‌ها در شهرستان‌ها شد و بیان کرد: تنها برنامه سخنرانی مد نظر نبوده بلکه ممکن است برنامه موسیقی اجرا شود و شهرستانی را دچار مشکل کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه تنها روی سخنرانان حساس نیستیم، تصریح کرد: فرمانداران متولی تمام امور در شهرستان‌ها هستند و با دستگاه‌های دیگر مشورت می‌کنند.

 *رودربایستی با کسی برای امنیت استان نداریم

وی ادامه داد: رودربایستی با کسی نداریم و اگر رد پایی دیدیم که به امنیت و آرامش استان خلل وارد می‌کند، تذکر می‌دهیم و ارشاد می‌کنیم.

احمدی‌پور با تاکید براینکه آنچه حق ذاتی خود می‌دانیم به کسی واگذار نمی‌کنیم، یادآور شد: در اجرای امور تعارف نداریم و نظارت و کنترل توسط فرمانداران انجام می‌شود و راهکارهای قانونی در این‌باره وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به مشخص بودن مسئولیت‌ها اشاره کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای فرهنگ عمومی و شورای تامین در تمام شهرستان‌ها وجود دارد و هر کدام عهده‌دار مسئولیتی هستند.

وی بر هماهنگی فرمانداران با امامان جمعه تاکید کرد و گفت: امامان جمعه پدر معنوی جامعه محسوب می‌شوند.

احمدی‌پور، مسئول ستاد برگزاری مراسم رحلت امام (ره) در گیلان را استاندار معرفی کرد و یادآور شد: فرمانداران در شهرستان‌ها تمام برنامه‌های تبلیغی و پشتیبانی را مدیریت می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه مصوبات ستاد مراسم ارتحال امام (ره) به تمام دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود، اظهار کرد: مصوبات ستاد مذکور مبنای اجرای برنامه‌ها است.

وی گرامیداشت سالگرد امام (ره) را پاسداشت نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مردم و مسئولان برای برگزاری مراسم‌های ارتحال امام (ره) از همدیگر سبقت می‌گیرند.

احمدی‌پور به اعزام کاروان زائران گیلانی به مرقد امام (ره) اشاره کرد و افزود: اعزام کاروان‌ها به صورت پیاده و سواره انجام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برگزاری مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله احسانبخش را از دیگر برنامه‌ها همزمان با مراسم ارتحال امام (ره) در استان خواند و اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های مذکور نیازمند برنامه‌ریزی است.

وی با تاکید بر مردمی برگزار شدن مراسم‌ها، خاطرنشان کرد: مردم همواره در تمام مراسم‌ها و برنامه‌های انقلاب حضوری پررنگ داشته‌اند.

Share