نظارت و بازرسي بر عملکرد آموزش و پرورش

اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت مورد بازرسی قرار می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روابط عمومی بازرسی کل گیلان از بازرسی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت خبر داد. و هیئت بازرسی برنحوه عملکرد آن اداره در طول سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ نظارت و بازرسی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روابط عمومی بازرسی کل گیلان از بازرسی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت خبر داد.
bazrasi در راستای انجام وظایف ذاتی و قانونی سازمان بازرسی کل کشور و براساس برنامه تعریف شده در بازرسی های برنامه ای سال ۱۳۹۳ هیأتی متشکل از کارشناسان و بازرسان این اداره کل ضمن استقرار در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو رشت برنحوه عملکرد آن اداره در طول سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ نظارت و بازرسی خواهند کرد.

محورهای بازرسی یاد شده بر موضوعاتی از قبیل بررسی وضعیت امکانات و تجهیزات آموزشی و پرورشی ، نحوه هوشمند سازی مدارس ، نحوه نظارت بر عملکرد مدارس غیر دولتی ، وضعیت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مدارس ، امور اداری و مالی و … متمرکز خواهد شد و کلیه کارکنان دستگاه های اجرائی و شهروندان عزیز گیلانی می توانند تا تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۳تخلفات و یا سوءجریانات احتمالی در دستگاه یاد شده را از طریق مراجعه حضوری به دفتر هیأت واقع در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت و یا با مراجعه به سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات به آدرس اینترنتی Shekayat.bazrasi.ir منعکس نمایند.

Share