معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به راه‌آهن رشت ـ قزوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی استان‌های وزیر راه و شهرسازی از تهیه طرح جدید جامع مسکن در کشور خبر داد و امسال ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پنج هزار پروژه در کشور اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی استان‌های وزیر راه و شهرسازی از تهیه طرح جدید جامع مسکن در کشور خبر داد.

علیرضا محفوظی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های راه و شهرسازی در این شهرستان اظهار کرد: امسال ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پنج هزار پروژه در کشور اختصاص داده شده است.mahfoozi

وی بر اتمام طرح‌های ملی راه و شهرسازی در کشور تاکید کرد و افزود: مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به منظور ادامه اجرای پروژه راه‌آهن رشت ـ قزوین در سال جاری اختصاص پیدا کرده است.

محفوظی با اشاره به اجرای طرح‌های مسکن مهر در نقاط مختلف کشور، بیان کرد: امسال با توجه به تعهدات دولت، یک میلیون واحد مسکن مهر در حال اجرا است.

به گفته معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی استان‌های وزیر راه و شهرسازی، پروژه‌های در حال اجرای مسکن مهر تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسند.

وی از تهیه طرح جدید جامع مسکن در کشور خبر داد و تصریح کرد: طرح مذکور پس از تکمیل شدن به هیئت دولت تقدیم می‌شود./فارس

 

Share