اختصاص دو دستگاه خودرو جهت امداد و نجات و تجهیز سیستم روشنایی باند به فرودگاه سردار جنگل

معاون اجرایی اداره کل فرودگاه گیلان از اختصاص دو دستگاه خودرو جهت امداد و نجات و تجهیز سیستم روشنایی باند به اداره کل فرودگاه‌ گیلان خبر داد. به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه‌ گیلان،مهندس سید محسن میرحسینی در این باره گفت: به منظور ارتقاء ارتقاء ایمنی و نجات […]

معاون اجرایی اداره کل فرودگاه گیلان از اختصاص دو دستگاه خودرو جهت امداد و نجات و تجهیز سیستم روشنایی باند به اداره کل فرودگاه‌ گیلان خبر داد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه‌ گیلان،مهندس سید محسن میرحسینی در این باره گفت: به منظور ارتقاء ارتقاء ایمنی و نجات در مواقع اضطراری و تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی باند فرودگاه سردار جنگل از سوی ادارات‌کل ایمنی و نجات فرودگاهی و همچنین تسهیلات و تجهیزات شرکت فرودگاه‌های کشور دو دستگاه خودرو جهت امداد و نجات وتجهیز سیستم روشنایی باند در اختیار فرودگاه سردار جنگل رشت قرار گرفت.

معاون اجرایی اداره کل فرودگاه گیلان افزود:خودروی امداد و نجات به حلقه نجات حریق،وینچ جلو خودرو، جک سه پایه، نردبان، مثلث خطر، نورافکن پرتابل و چراغ گردان پرتابل زرد مجهز است و با هزینه ده(۱۰) میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاIMG_2978ه‌های کشور خریداری شده است.

وی اضافه کرد: خودروی نیسان پیکاب به موتور برق، پروژکتور دودستگاه، جعبه بکس، کابین عقب، باکس سه طبقه و وینچ ۶ تنی مجهز است تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی باند و این خودرو با هزینه یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور خریداری شده است.

مهندس میرحسینی به عایق کاری سیستم های حرارتی و برودتی تاسیسات این فرودگاه نیز اشاره کرد و گفت: نزدیک به سه هزار متر از ورق های آلومینیوم با هزینه ای بالغ بریک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال که از محل اعتبارات شرکت فرودگاههای کشور تامین شده است جهت عایق کاری سیستم های حرارتی و برودتی استفاده شده است.

خودروهای مذکور هفته گذشته از تهران به فرودگاه سردار جنگل انتقال یافته است.

 

Share