اجرای نمایش کودک و موزیکال کاکلی و دانی دانا در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش شاد و موزیکال کاکلی و دانا دانا به نویسندگی شهلا باقری و کارگردانی ابراهیم حسن زاده از ۱ اردیبهشت ماه ۹۳ در دو نوبت صبح و عصر ویژه کودکان در تماشاخانه شهید انصاری ( وارش ) اجرا می شود . به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش شاد و موزیکال کاکلی و دانا دانا به نویسندگی شهلا باقری و کارگردانی ابراهیم حسن زاده از ۱ اردیبهشت ماه ۹۳ در دو نوبت صبح و عصر ویژه کودکان در تماشاخانه شهید انصاری ( وارش ) اجرا می شود .

title 2به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت : این نمایش به همت موسسه فرهنگی بادبادک سفید پارس و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با بازی معین زرتاج ، علیرضا مجیدی ، سجاد نقی زاده ، شادی امیدوار ، پیوند سهرابی ، وحید نیکی و ابراهیم حسن زاده به اجرا درخواهد آمد.

رضا ثقتی گفت : قصه این نمایش روایتگر داستان کاکلی جوجه ی زرنگ و دانی دانا جغد باهوش که دوست کاکلی است می باشد که تصمیم می گیرند راه چاره ای بیابند و از شر آنها نجات یابند ، در این راستا ، رباتی می سازند که می تواند گرگ و روباه را شناسایی کند و …

وی با اشاره به اینکه این نمایش با همکاری بخش کودک صدا و سیمای مرکز گیلان اجرا می شود گفت : تئاتر کودک و نوجوان، در جوامع پیشرفته، از اهمیت بسزایی برخوردار است و بر همین اساس، مسئولان و برنامه‌ریزان بلندپایه کشور، برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های لازم را برای پیشرفت این هنر انجام می‌دهند. زیرا می‌دانند که اگر به این امر بپردازند قطعاً در رشد و پرورش کودک تأثیرات مطلوبی خواهد گذاشت و در آینده نیز فرهنگ و اجتماع ، بهره لازم را از آن خواهد برد و طبیعتاً به ارتقای فرهنگ کشورشان کمک خواهد کرد. در اجرای این نمایش همکاری و مساعدت بخش کودک صدا و سیمای مرکز گیلان و خصوصاً آقای فلاح مدیر این بخش بسیار حائز اهمیت بود و امیدواریم با ادامه این روند و حمایتهای بیشتر بتوان تئاتر کودک را از شکل رخوت و سکوت بیرون آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطر نشان کرد : نمایش کاکلی و دانی دانا ویژه کودکان از ۱ الی ۸ اردیبشهت ماه ۹۳ در دو نوبت صبح و عصر در تماشاخانه شهید انصاری ( وارش ) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت اجرا خواهد شد .

 

Share