اجرای طرح ممیزی املاک با هدف به روز رسانی اطلاعات شهری در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت , معاون اداری و مالی شهرداری رشت از اجرای طرح ممیزی املاک در رشت خبر داد. ‘کریم سرپرست ‘معاون اداری و مالی شهرداری رشت با اعلام خبر فوق گفت: به استناد قانون نوسازی و عمران شهری، با تأکید شهردار محترم و به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت , معاون اداری و مالی شهرداری رشت از اجرای طرح ممیزی املاک در رشت خبر داد.
sarparast‘کریم سرپرست ‘معاون اداری و مالی شهرداری رشت با اعلام خبر فوق گفت: به استناد قانون نوسازی و عمران شهری، با تأکید شهردار محترم و به استناد مجوز استانداری گیلان طرح ممیزی املاک و برنامه‌های سال ۱۳۹۳ به منظور به روز رسانی اطلاعات در روزهای آتی اجرا خواهد شد.

وی در همین رابطه عنوان کرد: با توجه به تغییرات ساختار شهری، تفکیک مناطق و تغییر آن‌ها از سه منطقه به پنج منطقه، کلیه املاک محدوده شهر رشت با اجرای این طرح شناسنامه دار خواهند شد.

این مسئول  با اشاره به اجرای آخرین ممیزی انجام شده ازسوی شهرداری رشت در سال ۷۷ هدف از اجرای این طرح را تشکیل بانک اطلاعاتی املاکِ واقع در محدوده شهر به منظور خدمات رسانی هدفمند و بهتر به شهروندان محترم دانست و عنوان کرد: بر اساس قانون، طرح ممیزی املاک باید در هر پنج سال به روز رسانی گردد و به همین منظور اجرای این طرح در روز بیستم فروردین آغاز گردید.
وی افزود در این طرح تغییرات کاربری، اصلاحات ساختاری بنا‌ها، و شناسایی ساختمان‌هایی که به تازگی به محدوده شهر رشت اضافه شده‌اند، جهت تعیین سرانه خدمات دهی، ثبت خواهد شد.

سرپرست خاطر نشان کرد ایجاد نظم در اطلاعات بلوک‌های نوسازی شده و املاک با شماره‌های جدید نیز توسط واحد جی آی اس شهرداری رشت به طور همزمان انجام خواهد گرفت.
معاون اداری و مالی شهرداری در خاتمه اظهار داشت: شهرداری رشت امیدوار است شهروندان محترم با همکاری با ممیزان در اجرای طرح فوق در برنامه ریزی شهری سهیم گردند.

Share