نجات ۱۰ تن از شهروندان از ميان شعله هاي آتش و دود

آتش سوزی و انفجار شدید ۲ واحد مسکونی دربلوار لاکان رشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به دنبال آتش سوزی و انفجار شدید در دو واحد مسکونی دربلوار لاکان رشت ,با حضور به موقع آتش نشانی ۱۰ تن از شهروندان از میان شعله های آتش و دود نجات یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به دنبال آتش سوزی و انفجار شدید در دو واحد مسکونی دربلوار لاکان رشت ,با حضور به موقع آتش نشانی  ۱۰ تن از شهروندان از میان شعله های آتش و دود نجات یافتند.

در ساعت ۱۰:۵۱ دقیقه ی صبح روز دوشنبه ۴ فروردین ۹۳ به دنبال تماس پی در پی تعدادی از شهروندان با سامانه ی سه رقمی ۱۲۵ آتش نشانی، مبنی بر وقوع آتش سوزی دو واحد مسکونی واقع در بلوار لاکان، کوچه احضاری، بلافاصله ۴۲ تن از آتش نشان ۷ ایستگاه در کم تر از ۵ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات لازم را در زمینه مهار و اطفا حریق انجام دادند.

مهندس علی مقصودی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت درباره این حادثه گفت: ۸ تن از ساکنین این دو واحد مسکونی که در اثر انفجار شدید گاز مایع دچار سوختگی شده بودند پس از نجات آنان توسط آتش نشانان به وسیله عوامل اورژانس به مرکز سوانح و سوختگی اعزام شدند و دو تن دیگر که دچار دود گرفتگی شده بودند جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل گردیدند.
atash4 atash3 atash2 atash atash1

Share