نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان خبرداد

۲ بانوی فوتبالیست گیلانی در راه سریلانکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: دو بانوی فوتبالیست گیلانی به همراه تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال بانوان ایران به مسابقات آسیایی منطقه مرکزی و جنوبی در سریلانکا اعزام می‌شوند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پوران واحدی با اشاره به اعلام نهایی اسامی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۳ سال ایران، اظهار  کرد: کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران نونهال ایران بازیکنان اعزامی به رقابت‌های آسیایی منطقه مرکزی و جنوبی بانوان را اعلام کرد.

911210001

وی افزود: در این ترکیب نهایی  پنج ورزشکار از فارس، چهار ورزشکار از تهران، یک نفر از کرمانشاه، دو نفر از گیلان، یک نفر از آذربایجان شرقی، یک نفر از مرکزی، یک نفر از مازندران، یک نفر از گرگان و دو نفر از گلستان حضور دارند.

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: ندا رمضان‌نژاد و  بیتا شفاعتی از گیلان برای حضور در مسابقات سریلانکا در لیست نهایی حضور دارند.

واحدی با بیان اینکه این تیم ۲۷ اسفند ماه تهران را به مقصد سریلانکا ترک می‌کنند، خاطرنشان کرد: بانوان نونهال ایران ۲۹ اسفند ۹۲در استادیوم سوگاتاداسا شهر کلمبو  با تاجیکستان مسابقه می‌دهند.

وی تصریح کرد: ایران اول فروردین ماه ۹۳  در همین استادیوم به مصاف بوتان می‌رود و دوم فروردین با سریلانکا میزبان این مسابقات دیدار می‌کند.

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت‌: دختران زیر ۱۴ سال ایران چهار فروردین ماه با نپال و پنجم فروردین ماه ۹۳ با هند مسابقه می‌دهند.

واحدی خاطرنشان کرد: معصومه جهانی از گیلان به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۴ سال ایران را برعهده دارد.

تسنیم/

Share