کوچکی‌نژاد خبر داد:فروردین ۹۳ زمان قرائت گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ارایه گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۳ خبر داد و گفت: این گزارش هم‌اکنون در حال نهایی شدن است اما به علت کمبود وقت در سال آینده در صحن علنی قرائت خواهد شد. جبار کوچکی‌نژاد ، با یادآوری مراحل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ارایه گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۳ خبر داد و گفت: این گزارش هم‌اکنون در حال نهایی شدن است اما به علت کمبود وقت در سال آینده در صحن علنی قرائت خواهد شد.

kochak-jabarجبار کوچکی‌نژاد ، با یادآوری مراحل نهایی شدن طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: گزارش نهایی این طرح در نخستین جلسه مجلس در سال ۹۳ قرائت خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بررسی طرح تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در مراحل پایانی قرار دارد، افزود: ضرورت بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن در صحن علنی مجلس علت تاخیر در قرائت گزارش تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن در دستور کار صحن علنی در هفته آینده قرار نداشت به طور حتم گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد قرائت می‌شد./خانه ملت

Share