«کواچ»رسما سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسلوبودان کواچ تا المپیک ۲۰۱۶ برزیل به عنوان سرمربی تیم ملی با فدراسیون والیبال ایران قرارداد همکاری امضا کرد. به گزارش روابط عمومی فدارسیون والیبال، پس از گذشت یک ماه مذاکره با مربیان طراز اول والیبال دنیا و بررسی رزومه و عملکرد آنها، بالاخره محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسلوبودان کواچ تا المپیک ۲۰۱۶ برزیل به عنوان سرمربی تیم ملی با فدراسیون والیبال ایران قرارداد همکاری امضا کرد.
81080635-5558126به گزارش روابط عمومی فدارسیون والیبال، پس از گذشت یک ماه مذاکره با مربیان طراز اول والیبال دنیا و بررسی رزومه و عملکرد آنها، بالاخره محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با اسلوبودان کواچ سرمربی صرب تیم پروجیای ایتالیا به توافق نهایی رسید و این مربی صربستانی تا المپیک ۲۰۱۶ برزیل با فدراسیون ایران به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال قرارداد همکاری امضا کرد و  فروردین ۹۳ به ایران سفر می کند.
کسب دو مدال برنز المپیک آتلانتا ۱۹۹۶ و مدال طلای المپیک سیدنی ۲۰۰۰ از مهمترین عناوین اسلوبودان کواچ در طی ۲۲ سال دوران بازی حرفه ای والیبال اوست و در ۶ سال دوران مربیگری اش در لیگ ایتالیا و صربستان چهار سال به عنوان مربی برتر لیگ شناخته شده است.
Share