کنسرت موسیقی گذرگاه در رشت برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کنسرت موسیقی گذرگاه، ۱۳ اسفند در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار می شود. رضا ثقتی رئیس اداره ارشاد رشت، ضمن اعلام این خبر گفت: کنسرت گذرگاه به همت آموزشگاه موسیقی آوای ایرانی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در دو بخش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کنسرت موسیقی گذرگاه، ۱۳ اسفند در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار می شود.

29683رضا ثقتی رئیس اداره ارشاد رشت، ضمن اعلام این خبر گفت: کنسرت گذرگاه به همت آموزشگاه موسیقی آوای ایرانی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در دو بخش بداهه نوازی و گذرگاه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

رضا ثقتی ادامه داد: در بخش اول این کنسرت که بداهه نوازی است، مهرداد میرزایی، جمشید جهرمی نژاد و علی سرلک به ترتیب به عنوان نوازنده سازهای کمانچه و تار به هنرنمایی می پردازند و بخش دوم کنسرت هم که گذرگاه نام دارد با هنرنمایی جمشید جهرمی نژاد (کمانچه)، مهرداد میرزایی (کمانچه و کمانچه آلتو)، گلایل چتر نور (ویلنسل)، سینا نصرتی (سه تار)، نیما داوودی (نور)، محمد رضا پوستی (کوبه ای) و علی سرلک (تار) اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این کنسرت، مهرداد میرزایی و سینا نصرتی هم در مقام خواننده آواز هنرنمایی خواهند کرد و همچنین برای اولین بار، داستانی توسط نقاشان حاضر بر صحنه کنسرت، در هنگام اجرا، بر روی بوم نقاشی، روایت می شود و در این بخش نیز حامد قلی زاده، وحید تقی زاده، طراوت فخارزاده و غزاله جهان بین با کنسرت گذرگاه همکاری می کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطرنشان کرد: کنسرت موسیقی گذرگاه در تاریخ ۱۳ اسفند ۹۲ ساعت ۱۹ در سالن شهید ابراهیم انصاری (وارش) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند به آموزشگاه موسیقی آوای ایرانی، کتابفروشی ماه نو، کتابفروشی بدر، کتابفروشی فرازمند و شهر کتاب گلسار مراجعه کنند

Share