کشف هزاران برگه توتو در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس پلیس امنیت عمومی  استان گیلان با اشاره به عملکرد ۱۱ ماه گذشته پلیس در کشف برگه پیش‌بینی نتایج فوتبال در گیلان اظهار کرد: گروه عملیاتی پلیس با دریافت فعالیت افراد مختلف در پوشش باند قمار پیش‌بینی نتاایج فوتبال، رسیدگی به موضوع را آغاز کرد. مهرداد مهرگان  به تحقیقات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس پلیس امنیت عمومی  استان گیلان با اشاره به عملکرد ۱۱ ماه گذشته پلیس در کشف برگه پیش‌بینی نتایج فوتبال در گیلان اظهار کرد: گروه عملیاتی پلیس با دریافت فعالیت افراد مختلف در پوشش باند قمار پیش‌بینی نتاایج فوتبال، رسیدگی به موضوع را آغاز کرد.

1j4-e1373485178211

مهرداد مهرگان  به تحقیقات نامحسوس پلیس در صحت گزارش‌ها اشاره کرد و افزود:سرنخ‌هایی از محل حضور و توزیع برگ‌ها به دست آمد و با هماهنگی مقام قضایی عاملان توزیع ۱۹۵ هزار و ۷۸۴ برگ قمار در چند مرحله دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده توزیع برگ قمار در سطح شهر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ یا ستاد خبری پلیس امنیت عمومی گیلان با شماره تلفن ۲۲۲۲۲۹۹ اطلاع دهند تا به سرعت نسبت به شناسایی و دستگیری توزیع‌کنندگان برگ قمار اقدام شود.

Share